The Bleeb van de Hul

Gestart door jwx, juni 22, 2011, 23:33:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JohnWx

http://www.youtube.com/watch?v=IPtZYiKKmY0&feature=related

snap alleen nog niet wat voor invloed het heeft wel of niet

wel grappig dat Marantz en zijn SONY ES eindbakken en voorversterkers ook niet piepen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

WimPeu

Daar gaat het ook niet om. Ze constateren gewoon iets en de bleep gaat mooi bleepen misschien geeft ie dat ook nog wel aan met coole blauwe led lampjes.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

JohnWx

lekker op het filmpje heet hij Bleeb en op zijn site Bleep  :schater:


nee rood lampje nog over van de oude pole checker van de Hul zo heette hij vroeguh
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

WimPeu

Citaat van: jwx op juni 22, 2011, 23:42:25
lekker op het filmpje heet hij Bleeb en op zijn site Bleep  :schater:


nee rood lampje nog over van de oude pole checker van de Hul zo heette hij vroeguh

Misschien op de MKII wel blauwe leds.  :mrgreen:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

JohnWx

Citaat van: WimPeu op juni 22, 2011, 23:43:39
Misschien op de MKII wel blauwe leds.  :mrgreen:

nee zie net op de site rood of zal dat een tweak zijn voor een betere bleep
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79

Heb ik gewonnen bij de prijsvraag in de Music Emotion.

Hij begint overal te bleepen/ bleeben dus dan heb ik een gigantisch probleem, ik heb net mijn hele set ingepakt in aluminiumfolie en dat gaat beter alleen kan ik nu niets meer bedienen. :eerie:

JohnWx

staan wel meer filmpjes van de Hul op "jij pijpen" ook dat hij een elementje zelf maakt in 5 uur  notworthy
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Citaat van: cz79 op juni 22, 2011, 23:45:17
Heb ik gewonnen bij de prijsvraag in de Music Emotion.

Hij begint overal te bleepen/ bleeben dus dan heb ik een gigantisch probleem, ik heb net mijn hele set ingepakt in aluminiumfolie en dat gaat beter alleen kan ik nu niets meer bedienen. :eerie:


ja ik zou een andere cd speler kopen  :-P
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

WimPeu

Citaat van: jwx op juni 22, 2011, 23:44:56
nee zie net op de site rood of zal dat een tweak zijn voor een betere bleep



Ik ga...Bleep, Bleep,.... nu naar bed.

Lekker 16 uur niet on-line.
Morgen weer lekker lezen wat er in die tijd weer allemaal aan de hand is. Kan niet wachten...
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

cz79

Citaat van: jwx op juni 22, 2011, 23:46:49

ja ik zou een andere cd speler kopen  :-P

de mijne staat uiteraard al weer op MP  :schater: :schater: :schater: :schater: :schater: :schater:
of ik laat hem gewoon nog even in de alu folie staan

JohnWx

Citaat van: cz79 op juni 22, 2011, 23:49:17
de mijne staat uiteraard al weer op MP  :schater: :schater: :schater: :schater: :schater: :schater:
of ik laat hem gewoon nog even in de alu folie staan

hij is wel in mint condition



het is geen zilvere maar een zwarte met folie  :schater:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79

BEN JIJ OOK AL OP TWEE FORA TEGELIJK BEZIG???

JohnWx

Citaat van: cz79 op juni 22, 2011, 23:50:33
BEN JIJ OOK AL OP TWEE FORA TEGELIJK BEZIG???

ja ik kan soms multitasken  HB
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

moest even reageren op die ht boys mbt die advertentie van Fritz
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79