The Bleeb van de Hul

Gestart door jwx, juni 22, 2011, 23:33:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

cz79

Ja zag ik ook al, ze kunnen beter een eer gaan luisteren dan zijn ze snel overtuigd vermoed ik

JohnWx

Citaat van: cz79 op juni 22, 2011, 23:52:17
Ja zag ik ook al, ze kunnen beter een eer gaan luisteren dan zijn ze snel overtuigd vermoed ik

mensen hebben zo snel commentaar  :yes:

ze denken dat ze met een kneus te maken hebben  :no: daar op het forum
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79

Als de dan toch langsgaan dan zie ze gelijk hoe en wat, goede remedie!

Mexicaanse Hond

Goed stel oren, goed stel luidsprekers

JohnWx

Citaat van: cz79 op juni 22, 2011, 23:55:02
Als de dan toch langsgaan dan zie ze gelijk hoe en wat, goede remedie!

geef dan tips of uitleg of wat je set gaat veranderen als we er aarde aan hangen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Mexicaanse Hond

Citaat van: jwx op juni 23, 2011, 00:11:42
geef dan tips of uitleg of wat je set gaat veranderen als we er aarde aan hangen
Tuinaarde of potaarde?  :-D
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

cz79

Wat kost zo'n apparaatje eigenlijk? Ik heb hem gewonnen maar ik doe er niet zo heel veel mee, ik heb daarentegen wel interesse in een DB meter.
Wat zou een redelijke vraagprijs zijn voor 'the bleep'?

Perfect_audio

Citaat van: cz79 op juli 13, 2011, 19:55:09
Wat kost zo'n apparaatje eigenlijk? Ik heb hem gewonnen maar ik doe er niet zo heel veel mee,
Precies, wat moet je er mee?

Citaat van: cz79 op juli 13, 2011, 19:55:09ik heb daarentegen wel interesse in een DB meter.
Wat zou een redelijke vraagprijs zijn voor 'the bleep'?

Wat MEET dat ding eigenlijk? We zien alleen dat het piept onder sommige omstandigheden.

Doet me denken aan mijn meter om kabels en metalen binten in de muur op te sporen. Zelfs houten binten worden aangegeven! Niks straling!

Conclusie: als je niet weet wat je meet is het zinloos.
Een vraagprijs voor die pieper? Ik zou het nog niet voor niks willen hebben. Het geeft alleen maar meer onzekerheid voor diegenen die al onzeker zijn.

Een dB-meter meet tenmiste nog dB's, wellicht onnauwkeurig, maar in ieder geval een bekende grootheid.

Ron
Mooier geluid door akoestiekcorrectie. Als je het niet gelooft, kom dan eens luisteren.

Maurice

Mijn probleem ook met dit ding. Wie weet meet deze wel de luchtvochtigheid, want in normale omstandigheden volgens mij ook geen verschilt uitmaakt voor het geluid.
Er wordt niet uitgelegd wat voor probleem je hebt als er ergens iets piept, hoe je dit ervaart en hoe je dit kan oplossen.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

cz79

Je meet straling van de trafo's en van niet afgeschermde delen van bijv stekkers en dat doet de bleep wel goed, maar zoals gezegd heb ik er niet zo heel veel aan, datzelfde geldt voor een pole checker, een normale spanningszoeker van 2,95 euro van de praxis doet nagenoeg hetzelfde.

Maar goed misschien zijn er mensen die er het nut van in zien en zo'n ding willen hebben/kopen dus vandaar mijn vraag. Een leuke interlink mag natuurlijk ook (met evt bijbetaling van mijzelf)

TurboMarco

Ik denk dat wanneer straling een probleem is en terwijl ik op het moment aan het typen ben op mijn pc die draadloos op het net zit dat het er vervolgens zo >>>>>>>>>>> u34itg665iem

d45z88976ght  frusty 86jjhfd  nopompom

Zo nu even een afgeschermde kabel aangesloten ,zo is het weer leesbaar  pompom
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

cz79


JohnWx

Citaat van: Marco op juli 14, 2011, 11:50:36
Ik denk dat wanneer straling een probleem is en terwijl ik op het moment aan het typen ben op mijn pc die draadloos op het net zit dat het er vervolgens zo >>>>>>>>>>> u34itg665iem

d45z88976ght  frusty 86jjhfd  nopompom

Zo nu even een afgeschermde kabel aangesloten ,zo is het weer leesbaar  pompom


die is top  hello
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

wie zegt dat de straling van mij ongeaarde versterker hem minder laat klinken


Ja A.J die verkoop dat ding
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.