Citaat van: gerard op juni 21, 2011, 20:48:27
@ Dex; Jammer dat je "sets van leden" niet meer leesbaar is
grt gerard
Het had maar weinig gescheeld of ik was hier en op nog een paar fora gewoon niet eens meer teruggekomen Gerard.
Was afgelopen weekend opeens helemaal klaar met internet fora, stereo spullen, Marantz en alles wat er nog meer bij hoort en eerlijk gezegd is dat nog steeds een beetje zo.
Had wat spullen te koop staan en werd daarover via diverse kanalen benaderd (niet via dit forum!) alsof ik een crimineel was vanwege mijn vraagprijs daarvoor, en ook nog door niet serieuze 'kopers' (lees: sukkels zonder geld)
Ik had een maand of wat terug 800 Euro betaald voor mijn CD95 loopwerk en kreeg nu te horen dat zo'n ding met een paar honderd Euro al heel dik betaald was.
Per slot van rekening staan er wekelijks ook maar zat te koop van die dingen net zoals mijn PM95 versterker (incl. RC) die zie je ook met grote regelmaat opduiken in zo'n conditie......
Dat is ook de reden dat ik mijn persoonlijke topic hier en overal elders op het internet volledig heb geschoond van mijn inbreng en foto's.
Dankzij voortschrijdend inzicht en een (stomtoevallig vanmiddag geplaatste) voor mij persoonlijk zeer verhelderende en vooral relativerende discussie op dit forum, ben ik inmiddels wel weer wat gekalmeerd, maar de beslissing om toch al mijn Marantz spullen te verkopen staat nog wel als een huis overeind.
Van zodra dat gebeurt is zal ik waarschijnlijk weer net zo verdwijnen als ik gekomen ben want ik heb, net zoals de afgelopen 12 jaar, geen fora nodig om van mijn stereo hobby te genieten.