Op bezoek bij Dexter

Gestart door Mexicaanse Hond, juni 11, 2011, 08:33:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Whisper.nl

Citaat van: f.luisteraar op juni 20, 2011, 12:58:51
We zullen zien wat Hans bedoeld heeft. Ik durf er wel een mooie fles op te zetten dat hij het wat ongelukkig geformuleerd heeft, maar het wel degelijk over het verslag heeft.
Maar als je sec leest wat er staat, dan kan ik me voorstellen dat je denkt dat het over de luistermiddag gaat.
Maar dan nog snap ik niet je kinnesinne over apparatuur. Die vind ik eigenlijk een beetje kinderachtig.

Zoals ik mijn opmerking lees:
Mijn intentie was aan te geven dat wat schijf stijl, inzichtelijkheid en de opzet van het verslag er een meer dan bovenmatig verhaal op het forum was gezet van wat er die dag beleefd is/was.

In het kort een mooi verslag.

Groet Whisper

PS De reactie van Martin snap ik niet. 
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Whisper.nl

Martin,

Het verslag is prachtig, maar de luisterdag is er één die maar een zeer beperkt aantal kunnen verbeteren.

Whisper
Prachtig verslag van een luisterdag die maar een zeer beperkt aantal zouden kunnen verbeteren.

Volgens mij zijn dit twee heel verschillende zinnen Martin.

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

joep

Citaat van: f.luisteraar op juni 20, 2011, 12:58:51
Ik durf er wel een mooie fles op te zetten.



Die ken ik wel, mag ik langskomen al de kurk eraf gaat?

Maurice

Heren, rustig, het toetsenbord is niet altijd even gewillig en we zijn niet allemaal taaltovenaar! Soms komen zinnen er ongelukkig uit, soms zijn ze ongelukkig bedoeld (in de trant van mijn piemel is groter dan de jouwe). Er zijn vast een hoop slakken waar zout op gestrooid kunnen worden, maar zolang dit niet in mijn achtertuin is, dan zeker niet op dit forum  nonono
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Mexicaanse Hond

#49
Citaat van: joep op juni 20, 2011, 22:47:47


Die ken ik wel, mag ik langskomen al de kurk eraf gaat?
Die ruikt naar stalmest, toch? Kost vast een lieve duit.
Maar je bent van harte welkom om het glas eens te heffen onder het genot van de bard uit Canada.  :-)
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Mexicaanse Hond

Citaat van: jwx op juni 20, 2011, 16:50:34
Ben ik ook steeds weer meer aan het doen

Maar deze bank was wel speciaal van Edwin  :yes:

Ja, ik had 'm herkend.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Mexicaanse Hond

Citaat van: Maurice op juni 20, 2011, 23:14:59
Heren, rustig, het toetsenbord is niet altijd even gewillig en we zijn niet allemaal taaltovenaar! Soms komen zinnen er ongelukkig uit, soms zijn ze ongelukkig bedoeld (in de trant van mijn piemel is groter dan de jouwe). Er zijn vast een hoop slakken waar zout op gestrooid kunnen worden, maar zolang dit niet in mijn achtertuin is, dan zeker niet op dit forum  nonono
[slakkenzoutmodus]Waar kunnen staat moet kan staan.[/slakkenzoutmodus]  :wink:
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Cornelis1921

 :-D :wink: Je weet maar nooit hoe de slak de haas vangt! Met een taalverbeterariteitenkabinet.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Marvin

Citaat van: Whisper.nl op juni 20, 2011, 22:44:21
Martin,

Het verslag is prachtig, maar de luisterdag is er één die maar een zeer beperkt aantal kunnen verbeteren.

Whisper
Prachtig verslag van een luisterdag die maar een zeer beperkt aantal zouden kunnen verbeteren.

Volgens mij zijn dit twee heel verschillende zinnen Martin.

Groet Whisper

Dat klopt, hiermee geef ik aan hoe ik het gelezen heb.
En neem maar van me aan dat het geen jaloezie is,  ik ben gewoon niet zo visueel ingesteld.

Maar al die rode letters was nu ook niet de bedoeling, dus ik zal me maar verontschuldigen.
Bij deze.

Marvin.


(Dat is Martin met een 'V')

Dex

Ben er even een paar dagen niet en intussen breekt de spreekwoordelijke hel los vanwege een verkeerde interpretatie van een compliment?

:schater:

Voor de goede orde: Ik had het compliment van Whisper precies zo opgevat als het door hem bedoeld was, want zo bijzonder is mijn set-up nu ook weer niet.  clown1

Mexicaanse Hond

Citaat van: Dex op juni 21, 2011, 08:50:59
Ben er even een paar dagen niet en intussen breekt de spreekwoordelijke hel los vanwege een verkeerde interpretatie van een compliment?

:schater:

Voor de goede orde: Ik had het compliment van Whisper precies zo opgevat als het door hem bedoeld was, want zo bijzonder is mijn set-up nu ook weer niet.  clown1

Ik wou het niet zeggen, maar het was inderdaad maar een middelmatig setje.  clown1
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Dex


Mexicaanse Hond

Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Mexicaanse Hond

Citaat van: marvin op juni 21, 2011, 08:08:42
Dat klopt, hiermee geef ik aan hoe ik het gelezen heb.
En neem maar van me aan dat het geen jaloezie is,  ik ben gewoon niet zo visueel ingesteld.

Maar al die rode letters was nu ook niet de bedoeling, dus ik zal me maar verontschuldigen.
Bij deze.

Marvin.


(Dat is Martin met een 'V')

Wat was dan de reden dat je aansloeg?
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Whisper.nl

FF Offtopic (ken het ff niet laten)

Sorry MarVin. 

Begrijp ik je goed Harry, jij gaat voor ons zingen onder het genot van een glas overheerlijke wijn ??

Tell me when where and when ?? .I'll be there.

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet