Goede Desktop Speakers ?

Gestart door Marantz 81, juni 05, 2011, 23:25:51

Vorige topic - Volgende topic

Marantz 81

Hallo

Ben opzoek naar goede desktop speakers  :yes:

Ik zat bijvoorbeeld te denken aan zoiets KLIKKIE    :roll:

Hebben jullie nog tips voor me  ??  :-)  max 100 euro

ik heb nu zo,n 2.1 setje van logitech van 25 euro

RP

marantz pm80, marantz cd6004, monitor audio Bronze 6 Yamaha ct800 jke mgk 226 vandamme blueseries

TurboMarco

Een klein stereo versterkertje en een setje compacte boekenplank speakers  8-)

Zelf heb ik een oude Philips AV versterker met een paar B&W Solid speakers  pompom

2e hands is zoiets te vinden voor 25,-

Rotel RAP 1580mk2, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, D9, D7 Behringer A800, Edifier R1800 ,subs: REL T9X, Beyma-Dayton-Hypex 2x12 , Velocity-Seas-Hypex 8+10

5.1.4

Philips 75PUS8303

Marantz 81

ja daar heb ik ook al aan zitten denken want heb de pm5004 nog in de kast staan maar ze zijn al snel te groot wat er van te vinden is

TurboMarco

Ik ga binnenkort een paar (grotere) pc speakers bouwen ,dan mogen deze wel weg voor een zacht prijsje  :-)
Rotel RAP 1580mk2, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, D9, D7 Behringer A800, Edifier R1800 ,subs: REL T9X, Beyma-Dayton-Hypex 2x12 , Velocity-Seas-Hypex 8+10

5.1.4

Philips 75PUS8303

RP

Heb zelf eens kleine tweeweg Creative's.
Een geweldig geluid maar met een ding geen rekening gehouden: de baspoorten zitten aan de bovenkant met als gevolg dat na een paar jaar de volume knop een beetje begint te kraken door : je raadt het al.
Desalniettemin zijn de andere modellen best de moeite waard om een keer te beluisteren in een of andere pczaak.
marantz pm80, marantz cd6004, monitor audio Bronze 6 Yamaha ct800 jke mgk 226 vandamme blueseries

hifipc

Hallo zal ook mijn eerste bericht plaatsen,

Creative met de gele woofers klinken voor pc speakers erg goed

Logitech is ook fatsoenlijk

Ook zijn er nog wel wat aktieve speakers van bepaalde merken die je op de particuliere verkoop sites nog wel is tegen kom

Met een pc of notebook kan je goed luisteren naar muziek met leuke speakers, doe het nu ook tijdens werk. oeps

luistergroet van Hans

still life

heb hier gewoon een 'pc setje'  :-D

maar het heeft niet zoveel om het lijf: oud midi-ketentje van akai met canton monitors (uit ex-HT setup)
draait vooral op de tuner, voor pc knal ik zo'n splitter van headphone => tulp erin

klinkt best lekker..

maar anders idd kijken voor actieve of zo'n logitech systeempje met sub.. clown1

The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

hifipc

Citaat van: still life op juni 06, 2011, 09:38:21
heb hier gewoon een 'pc setje'  :-D

maar het heeft niet zoveel om het lijf: oud midi-ketentje van akai met canton monitors (uit ex-HT setup)
draait vooral op de tuner, voor pc knal ik zo'n splitter van headphone => tulp erin

klinkt best lekker..

maar anders idd kijken voor actieve of zo'n logitech systeempje met sub.. clown1

Weet niet wel soort besturing je mee draait still life maar er zijn leuke programma's om je geluid te tunen en kom je tot leuke resultaten "voor een pc"

still life

goh, als het echt moet knallen ga ik over LAN naar de (SR7005) huiskamer set  clown1
zie mijn sig..  :wink:

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

hifipc

Citaat van: still life op juni 06, 2011, 10:22:30
goh, als het echt moet knallen ga ik over LAN naar de (SR7005) huiskamer set  clown1
zie mijn sig..  :wink:

Zit hier op kantoor achter een pc, zou niet gewaardeerd worden om hier een set neer te zetten, snap het ook niet.

still life

Citaat van: hifipc op juni 06, 2011, 10:28:57
snap het ook niet.

om muziek in digitaal formaat te reviewen heb ik de keuze tss het pc setje of de HT set
het staat nl geen mijlen uiteen..  :wink:

Jeroen

Hoi Arjan, misschien is dit iets voor je http://www.soundscience-corp.com/qsb.html deze kosten 100,- en deze klinken schijnbaar heel goed (heb ze zelf nog niet gehoord) volgens het belgische http://www.audiovideo2day.eu/nl/article/8764/AV2D%20Belgium%202011:%20Robytone%202.

Gr. Jeroen
Yamaha RX-A1010, Naim Supernait, Naim hicap DR, Naim ND5XS, Oppo bdp-103 darbee edition, Linn Majik 140, Linn Majik 112 & 10x linn unik , B&W db3d, jvc DLA-X5900WE, Lehmann Black Cube, Rega RP40, i-qube V2 / dragonfly red een AT ATH-A7 hoofdtelefoon.

Marantz 81

heren bedankt voor de tips maar hou het voorlopig zo  :schater: :wink:

jrm

Krijg je diverse adviezen...

violent1 violent1 violent1

zo, dat lucht op  :-D