Citaat van: still life op juni 06, 2011, 09:24:14
.. voor openheid, maak het evt enkel zichtbaar voor leden..
ben een paar dagen offline geweest, maar het is vrij opvallend welk duo er afwezig is..
meerdere accounts: kan zo zijn redenen hebben..
voor mij blijft het bij SL..
Ik ben ook voor openheid en heb daarom dus voor gestemd.
Als je wil beperken wie er kan lezen welke persoon geband is en waarom, kun je dat doen in een apart forumdeel dat alleen te bereiken is nadat je bent ingelogd.
Inmiddels heb ik ook gezien wie er al een tijdje niet aanwezig zijn, maar had dat nog niet direct in verband gebracht met een ban.
Blijkbaar heb ik de aanleiding daarvoor gemist.
Verder ben ik van mening dat het hebben van meerdere accounts op een forum nergens voor nodig is.
Het werkt verwarrend omdat je (als nieuweling die niet iedereen kent op dit forum) niet beter weet dan dat je met verschillende personen aan het communiceren bent, terwijl het feitelijk één en dezelfde persoon is.
Al kijkend in de ledenlijst zie ik dat er ook veel accounts zijn van mensen die nog nooit hebben gepost. (meer dan 700....
)
Misschien is het een idee om ze eens een mailtje te sturen met de vraag of ze nog lid willen blijven omdat anders hun account wordt verwijderd?
PS: Ben zelf meer dan 10 jaar actief geweest op diverse fora als Admin en Moderator dus vandaar mijn ietwat directe mening.