Hoe muzikaal ben je?

Gestart door Mexicaanse Hond, juni 02, 2011, 14:01:30

Vorige topic - Volgende topic

cheese

Ik zie dat mijn vrouw nog het een en ander kan leren violent1

Gr. Kees
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Mexicaanse Hond

Goed stel oren, goed stel luidsprekers

lo

Hey Wim, goed man  :yes:
Zat alleen wel op een mooie solo en close-up te wachten :-D
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Cadfael

Ik speel kerkorgel (conservatorium gedaan), speel ook aardig wat piano.
Tevens nog keyboard/tenorsax bij de band van m'n werk.

En daar bovenop zing ik ook nog, tegenwoordig actief in het Culemborg Chapel Choir.

Vroeger ook nog wat blokfluitles gehad als algemene muzikale vorming, en kan een beetje djembe. Gitaar wil ook nog wel een beetje lukken.

m.a.w ik ben meer bezig met muziek produceren dan luisteren, maar kan wel erg genieten van een mooie opnamen hoor.
SR6004, Davis Accoustics speakers, Phonar AS200/EdMa subwoofer, philips 46plf9704 Led tv, bdp8000 bluray, PS3, Wii.

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Cornelis1921

:roll: :yes: :angel:
Citaat van: Cadfael op augustus 12, 2011, 09:30:26
Ik speel kerkorgel (conservatorium gedaan), speel ook aardig wat piano.
Tevens nog keyboard/tenorsax bij de band van m'n werk.

En daar bovenop zing ik ook nog, tegenwoordig actief in het Culemborg Chapel Choir.

Vroeger ook nog wat blokfluitles gehad als algemene muzikale vorming, en kan een beetje djembe. Gitaar wil ook nog wel een beetje lukken.

m.a.w ik ben meer bezig met muziek produceren dan luisteren, maar kan wel erg genieten van een mooie opnamen hoor.
Ik produceer slechts en alleen muziek vanaf conserve en onder de douche...
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Lars86

Cornelis dat lijkt me het beste voor de gemeenschap!(of niet) (dat van mij kan een open raam ook niet verdragen hoor;))

QuattroNL

Ik bespeel zelf niks maar kom wel uit een muzikale familie: pa speelde o.a. viool en m'n zusje heeft conservatorium gedaan (blokfluit  :-o), geeft muziekles en werkt bij de Concertzender.

Moest vroeger op school ook blokfluit spelen  frusty
Kreeg thuis 'les' van m'n moeder en zusje....pfff.
Kon vroeger aardig zingen maar toen kwam de baard in de keel.....exit gezang  :schater:

Ik hoor vrij snel of iets vals is, of de maat enzo klopt en of er ergens een kraakje of geluidje inzit wat er niet hoort (zelfs in de bios hoor ik soms een kraakje/resonantie in 1 bepaalde speaker....zie je m'n vrouw kijken van 'die spoort niet').
Marantz PM15S2-LE+SR5006 - Totem Arro+Dreamcatcher+Model One Signature center - Loewe Art 42" LCD - Dune Smart D1 - Squeezebox Touch+BOTW - Oppo BDP83 - Synology DS409+ - CA Diamond 2 dempingsplaat+cable clamps.
Cables: Nordost - W&M - RU Connected - JIB

Cornelis1921

byebye :yes: :-) Dan heb niet alleen een zeer muzikaal gehoor maar nog eens een zee goed gehoor, Quattro. (Wees er maar zuinig op.) Groet, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

pameijer

Dit weekend eindelijk nieuwe snaren op mijn Spaanse gitaar bespannen, ik had ze een jaartje geleden gekocht.... Ik piel af en toe graag, heb ook nog een electrische gitaar, maar daar ben ik nooit vrienden mee geworden.

1,5 jaar geleden het plan opgevat om piano te gaan leren. Dus meteen een dure Roland stagepiano nieuw gekocht met accessoires. Na een paar lessen staat deze set nu een klein jaartje bij mijn schoonmoeder.... 'k Had er beter Marantz-gear van gekocht!
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15