Hoe muzikaal ben je?

Gestart door Mexicaanse Hond, juni 02, 2011, 14:01:30

Vorige topic - Volgende topic

still life

Citaat van: Niber op juni 05, 2011, 17:15:37

Het kleine jochie "van op de hoek" die zijn eigen gitaar maakte en daar liedjes mee naspeelde van de radio...die is pas muzikaal!!

Dueling Banjos Deliverance  :-D

The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

pietjepc

Ik zat vanmiddag in de auto en moest, op onverklaarbare wijze, ineens aan dit topic denken. Volgens mij hoef je geen instrument te bespelen om muzikaal te zijn. Denk dat de meeste mede-forummers best wel muzikaal zijn... toch?
PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

Cornelis1921

:yes:
Citaat van: pietjepc op juni 06, 2011, 16:16:45
Ik zat vanmiddag in de auto en moest, op onverklaarbare wijze, ineens aan dit topic denken. Volgens mij hoef je geen instrument te bespelen om muzikaal te zijn. Denk dat de meeste mede-forummers best wel muzikaal zijn... toch?
...hebben in ieder geval, bovengemiddeld, muzikale oren.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Barrett

Hobby gitarist sinds een paar jaar.
elektrisch en akoestisch.

Ben toch muzikaler dan ik ooit gedacht had  :mrgreen:

cheese

Citaat van: Cornelis1921 op juni 07, 2011, 03:37:40
:yes: ...hebben in ieder geval, bovengemiddeld, muzikale oren.

Ja dat wel voor de rest nog nooit iets bespeeld......

Gr. Kees
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

Marantz 81

Ben al vanaf dat ik kan lopen met muziek bezig maar dan met name luisteren ik heb nooit echt een instrument bespeeld of muziekles genomen wel eens aangedacht om het te gaan doen maar is er nooit meer van gekomen men vader kon wel goed gitaar spelen

ik was aantal jaren terug aan het werk bij de muziek school in rotterdam naast de doelen ,daar was een meisje die speelde een Yamaha vleugel zo mooi  notworthy echt kippenvel

en ze hadden wel meer talenten daar komen van over heel de wereld daar om te leren div malen viel men mond open daar toen ik er aan het werk was ze gingen gewoon verder met reperteren als wij daar bezig waren met de verlichting  , uiteraard heb ik stiekum ook diverse instrumenten bespeeld ook die Yamaha vleugel  byebye

Marantz 81

ik heb trouwens ook nog op een drumstel gespeeld toen ik een beetje kachel was   clown1 :schater:  :angel: vroeger hadden wel nogal veel feestjes in zo,n grote vrienden groep  HB en die vriend waar ik was had een drumstel staan wel lekker om ff te raggen op zo,n ding

Mexicaanse Hond

Wat speelde je dan op die vleugel? Vader Jacob, Boer d'r ligt een kip in 't water of de Vlooienmars?
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Marantz 81

weet ik het  :-P  gewoon soeple met de vingers bedienen  :-D

Mexicaanse Hond

Citaat van: Marantz 81 op juni 12, 2011, 23:21:09
weet ik het  :-P  gewoon soeple met de vingers bedienen  :-D
Als ware het een vrouw.  :-D

Marantz 81

lo

Oefening baart kunst. (en als je niet oppast nog andere dingen  :-P)
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Mexicaanse Hond

De kunst is ze beiden te laten zingen.  :-D

Cornelis1921

:angel: pompom Muzikaliteit heeft mij in ieder gebracht waar ik zijn wil:...
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Marantz 81