Goede HDMi kabels

Gestart door jwx, mei 31, 2011, 19:12:43

Vorige topic - Volgende topic

JohnWx

Wat zijn een beetje goede HDMi kabels ivm mijn HDMi DVD Receiver :angel:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

jowa

Beneden de twee meter niet te gek doen, kabel van de Praxis voldoet dan prima.

Stadium III

Idd klopt helemaal
Ik heb hier Supra zeer tevreden mee !
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

JohnWx

zit er dan geen verschil in of moet er door de test commisie weer een M en G komen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

pg

hier audioquest,supra en oehlbach.
alle drie prima.
weinig verschil.
ik heb me laten vertellen hoe duurder hoe beter het kabeltje het doet met geluid.

TurboMarco

Ik heb verschillende hdmi kabels van goedkoop tot relatief duur ,de goedkoopste is een Silvercrest ........of nee  :? ...zou die bij de AC Ryan bijgeleverd de goedkoopste zijn  :roll: ,anyway de duurste is de VdH die ik van Rob overgenomen heb ,de VdH is zeker 4mtr lang en erg soepel en dat vind ik dan ook het belangrijkste ,veel van die hdmi kabels zijn zo stug als wat en daar moet je mee oppassen want dat kan je een hdmi aansluiting kosten (wat bij mijn Onkyo dus gebeurt is)
Rotel RAP 1580mk2, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, D9, D7 Behringer A800, Edifier R1800 ,subs: REL T9X, Beyma-Dayton-Hypex 2x12 , Velocity-Seas-Hypex 8+10

5.1.4

Philips 75PUS8303

JohnWx

Citaat van: Marco op juni 01, 2011, 10:15:13
Ik heb verschillende hdmi kabels van goedkoop tot relatief duur ,de goedkoopste is een Silvercrest ........of nee  :? ...zou die bij de AC Ryan bijgeleverd de goedkoopste zijn  :roll: ,anyway de duurste is de VdH die ik van Rob overgenomen heb ,de VdH is zeker 4mtr lang en erg soepel en dat vind ik dan ook het belangrijkste ,veel van die hdmi kabels zijn zo stug als wat en daar moet je mee oppassen want dat kan je een hdmi aansluiting kosten (wat bij mijn Onkyo dus gebeurt is)

dat laaste klopt heb ik in mindere mate bij mijn SONY media player doordat die zo licht is kan je hem haast niet recht neer zetten die kabel trekt het weer scheef

still life

zou je graag mijn kabels adviseren, maar ik vind er geen labels/namen op terug.. redface
zit ook weinig afscherming op waardoor ze vrij licht uitvallen,
  wat een rommel.. :-D

The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

Mexicaanse Hond

Silvercrest bij de Lidl gekocht. Doet het prima.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

jrm

Bij mij ook een onbekend merk (meegnomen uit Portugal), volgens mij gewoon letten op enige soepelheid van de kabel, goede connectoren en een fraai manteltje voor het oog van den vrouw...

frederickpoell

Citaat van: jwx op mei 31, 2011, 19:12:43
Wat zijn een beetje goede HDMi kabels ivm mijn HDMi DVD Receiver :angel:

Ligt er een beetje aan.....als er bijv. 3D doorheen moet, dan in ieder geval een'' highspeed-kabel' kopen. Zelf bij Bol.com al mijn hdmi-kabels besteld (ik geloof 15 euro per stuk)...en die zijn prima hoor. 3D loopt via de Marantz (hdmi1.4) naar de tv.  :yes:
Woonkamer:
Marantz SR5005
B&W 685 / 686 / CC6 center / AS6 sub / FS700
PS3 slim (blu-ray)
Philips 46PFL8685 Led 46 inch. ambilight 3D
Cisco 8455 DVB HD-decoder/PVR
A.C. Ryan PlayonHD2! mediaplayer 1TB

Slaapkamer: Marantz SR4001 - CD6002 - B&W 570

JohnWx

Citaat van: frederickpoell op juni 02, 2011, 15:51:44
Ligt er een beetje aan.....als er bijv. 3D doorheen moet, dan in ieder geval een'' highspeed-kabel' kopen. Zelf bij Bol.com al mijn hdmi-kabels besteld (ik geloof 15 euro per stuk)...en die zijn prima hoor. 3D loopt via de Marantz (hdmi1.4) naar de tv.  :yes:

zit nog in de 1.1 fase  :yes:

Stadium III

Gewoon een kabel kopen en klaar

Ik heb hier duurdere VDH gehad en nu de Supra's en de Supra bevalt beter
Is net wat je wilt  :-D
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Marantz 81

voor 20 euro de meter heb je wel een goede 1.1 HDMI   :yes:

marantz