Marantz KI Pearl Lite voor MP3

Gestart door jwx, mei 27, 2011, 13:33:59

Vorige topic - Volgende topic

JohnWx

Tijdens een dealershow voor een audioblad staat dat als je MP3 luistert deze versterker dan erg goed is ivm 3 regelaars voor de toonregeling

Met name voor het afspelen van MP3 is deze mid zeer aan te bevelen volgens deze meneer die te gast was bij een dealer

HLP

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

bramdg

Vroeg me al af waarom er weer zo een "MID aanpassingsknop" op die nieuwe toestellen in de Range serie zat ....  clown1

Deze is toch terug van weggeweest ...... hadden de jaren 70' 80' receivermodellen 22** die ook niet ?
PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

JohnWx

Maar dat Kennie dit als agrument gebruikt

Zou een ergenis van Jan Mulder kunnen zijn in DWDD
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Whisper.nl

Citaat van: WimPeu op mei 27, 2011, 20:44:27
marnazt ??? :-o  byebye

zag ik ook al.

staat onder alle handtekeningen bij diegene die marantz erin hebben staat.

Help het spookt hier.

Groet Whisper

ps er is al een berichtje naar Maurice
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

WimPeu

Dat is dan zeker een sub merk. Net als Onkyo dat van Integra is.  :-P
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

JohnWx

rare is ook dat je het woord ook niet kan veranderen in onderwerp ? bug Wim

JohnWx

en als ik het weg haal geen probleen maar vul ik in marantz staat het weer raar

KeesKees

Grapje van de moderator waarschijnlijk! (Search en replace in het hele forum; als je Marantz overal in DeEnigeEchte wilt veranderen kan het ook!)
PM15S2 - SA15S2 - Cisco 8485DVB HD PVR
- Dali Mentor 6 - VdH First Ultimate MkII - VdH the Wave - In-akustik Premium 2,5 mm²

Maurice

Citaat van: KeesKees op mei 27, 2011, 21:09:26
Grapje van de moderator waarschijnlijk! (Search en replace in het hele forum; als je Marantz overal in DeEnigeEchte wilt veranderen kan het ook!)
Nog simpeler, gewoon het woord in de functie censuur invoeren. Er wordt niets aangepast qua tekst, alleen anders weergegeven. Censuur weghalen en alles staat weer goed ;)

Duurde best wel een tijd vóór iemand het doorhad, en dat op een Marantz forum!

Excuses voor het off-topic laten gaan ;)
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

JohnWx

Citaat van: Maurice op mei 27, 2011, 21:31:31
Nog simpeler, gewoon het woord in de functie censuur invoeren. Er wordt niets aangepast qua tekst, alleen anders weergegeven. Censuur weghalen en alles staat weer goed ;)

Duurde best wel een tijd vóór iemand het doorhad, en dat op een Marantz forum!

Excuses voor het off-topic laten gaan ;)

ik ben al niet helemaal goed maar dacht ik word echt gek  HLP