Citaat van: Sander Nolden op mei 28, 2011, 13:06:30
volgens mij is die der al uit...
Ja toch? Hij ging voor de 685 omdat die mooi bij zijn andere speakers passen en minder watts nodig hebben.
Over wat John schrijft: Is het je wel eens opgevallen dat wanneer je in de parfumerie een monsterflesje van een eau de toilette gebruikt op je huid, dat het dan voor jezelf héél erg lang héél erg lekker ruikt?
En wanneer je dan zo'n fles koopt en je spuit het thuis in de badkamer op dat het dan ineens een stuk minder sterk ruikt en dat je na een uurtje het zelf helemaal niet meer ruikt?
Hoe zou dat nu toch komen?
Komaan zeg, consumenten worden aan alle kanten genaaid waar ze zelf bijstaan, behalve als ze de knip héél erg ver open kunnen trekken om een écht topproduct te kopen.
We willen natuurlijk allemaal een absoluut topproduct en het liefste nog voor een gemiddelde of lage prijs.
En omdat we dat zo graag willen krijgen we precies dat ook netjes aangeleverd door de fabrikanten.
Een topproduct in woord en geschrift maar niet in het echt, want voor dat geld kan dat gewoon niet.
Maar het is toch fijn als je met een vakblad aan kunt tonen dat jouw spullen het beste zijn wat er te koop is?
Of als je op het internet en in de gedrukte media de reclames en lovende reviews tegenkomt waarin jouw product de hemel wordt ingeprezen vanwege de nieuwste revolutionaire techniek/eigenschappen?
Dat stukje bevestiging is namelijk precies wat mensen nodig hebben om tot aankoop van alweer iets nieuws over te gaan, puur omdat ze vaak zelf niet stevig genoeg in hun schoenen staan om te kunnen zeggen dat ze tevreden zijn met wat ze al hebben.
En daarom koop ik al jaren lang niet meer nieuw maar uitsluitend gebruikte top kwaliteit spullen, omdat je dan wél heel veel echte gebruikerservaringen kunt nalezen en vergelijken.
Kost wel wat tijd maar de investering daarin verdient zich dubbel en dwars terug!
Zie daar de reden waarom ik thuis heb staan wat ik heb staan en niet de allernieuwste meuk.