Advies nieuwe frontspeakers, voorkeur B&W 600-serie

Gestart door frederickpoell, mei 26, 2011, 18:15:41

Vorige topic - Volgende topic

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

Citaat van: Marco op mei 28, 2011, 12:18:34
Heeft iemand een verwijzing waar feitelijk word aangetoond dat de betreffende luidsprekers gemodificeerd zijn ?

had ik al gezegd de music emotion nummer 10 jaargang 10 waar een slip of de tong is van Fritz zie scan
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Sander

Citaat van: jwx op mei 28, 2011, 12:34:02
had ik al gezegd de music emotion nummer 10 jaargang 10 waar een slip of de tong is van Fritz zie scan

Ik ga het eens op mijn gemakkie lezen...
Marantz SR8002
Marantz SA7001KI
B&W CM7(front)
B&W CMC (Center)
Jamo compact 500 (Surround)
Squeezebox classic
W&M LS-01
v/d Hul Royal Yade
Oehlbach NF1 Interlink

JohnWx

TurboMarco

Goed in het artikel staat dat betreffende luidsprekers door Ken zijn aangepast ,wat ik dan wel weer jammer vind is dat in het artikel daar verder niet op word ingegaan .

Maar goed ....dergelijke bladen lees ik al een geruime tijd niet meer vanwege het gemis aan nuttige informatie  :wink:
Rotel RAP 1580mk2, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, D9, D7 Behringer A800, Edifier R1800 ,subs: REL T9X, Beyma-Dayton-Hypex 2x12 , Velocity-Seas-Hypex 8+10

5.1.4

Philips 75PUS8303

Sander

Ok, point taken.....

Op het punt van cross selling.

Het geeft me ook wel twijfels over de eigen producten van Marantz tijdens hifi-show's.

Jammer dat het tegenwoordig zo moeilijk is om hifi mee naar huis te krijgen om op je gemak te beluisteren.

Marantz SR8002
Marantz SA7001KI
B&W CM7(front)
B&W CMC (Center)
Squeezebox classic
W&M LS-01
v/d Hul Royal Yade
Oehlbach NF1 Interlink

JohnWx

Citaat van: Marco op mei 28, 2011, 12:42:15
Goed in het artikel staat dat betreffende luidsprekers door Ken zijn aangepast ,wat ik dan wel weer jammer vind is dat in het artikel daar verder niet op word ingegaan .

Maar goed ....dergelijke bladen lees ik al een geruime tijd niet meer vanwege het gemis aan nuttige informatie  :wink:

ja klopt en hou je het transparant

doet niks af aan de kwaliteit van Marantz en Boston want zelf luisteren is het advies en misschien dat het zonder ingreep wel mooier is voor vele

JohnWx

Citaat van: Marco op mei 28, 2011, 12:42:15

niks ten nadele van de recensist maar die heeft een hele grote roze MARANTZ bril op  :angel:

Sander

Citaat van: jwx op mei 28, 2011, 12:48:28
niks ten nadele van de recensist maar die heeft een hele grote roze MARANTZ bril op  :angel:

Wij allemaal toch op dit forum  clown1
Marantz SR8002
Marantz SA7001KI
B&W CM7(front)
B&W CMC (Center)
Squeezebox classic
W&M LS-01
v/d Hul Royal Yade
Oehlbach NF1 Interlink

JohnWx

Citaat van: Sander Nolden op mei 28, 2011, 12:42:28
Ok, point taken.....

Op het punt van cross selling.

Het geeft me ook wel twijfels over de eigen producten van Marantz tijdens hifi-show's.

Jammer dat het tegenwoordig zo moeilijk is om hifi mee naar huis te krijgen om op je gemak te beluisteren.

Die zijn er wel maar daar is de prijs ook naar en betaal je ook voor de service (word wel zeldzaam) en ze leveren alleen nog maar demo uit aan vaste klanten niet meer aan mensen die een weekend gaan luisteren thuis en bij REDCOON gaan bestellen

JohnWx

Citaat van: Sander Nolden op mei 28, 2011, 12:50:34
Wij allemaal toch op dit forum  clown1

er is weer een moderator ingetrapt  pompom hier

was een modificatie op een SA speler met loodbitum en insmeren van olie van bepaalde onderdelen en klankschalen in de kast geplaatst

clown1

renes59

De TS is nog niet veel verder gekomen. Hij denkt nu dat zijn 5005 de B&W's niet aan kan sturen, daar hoeft hij zich geen zorgen om te maken dat kan die 5005 wel. B&W's zijn niet zo moeilijk aan te sturen.
Ik denk dat er op Marktplaats nog wel wat te koop staat voor hem, o.a. een paar cdm7nt die goed aan te sturen zijn. Of die qua uiterlijk passen bij de rest is vraag 2, ze zijn zwart past al gauw.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

JohnWx

Klap al weer veel te ver uit de school

Zal me wel weer niet in dank afgenomen worden  HLP

Tis ook lastig dat borderline geen maat kunnen houden ook voordelen hoor  hello

Borderline live / life on the edge

TODO O NADA

JohnWx

Citaat van: renes59 op mei 28, 2011, 12:56:37
De TS is nog niet veel verder gekomen. Hij denkt nu dat zijn 5005 de B&W's niet aan kan sturen, daar hoeft hij zich geen zorgen om te maken dat kan die 5005 wel. B&W's zijn niet zo moeilijk aan te sturen.
Ik denk dat er op Marktplaats nog wel wat te koop staat voor hem, o.a. een paar cdm7nt die goed aan te sturen zijn. Of die qua uiterlijk passen bij de rest is vraag 2, ze zijn zwart past al gauw.

jij zegt het ik dacht het

B&W = Designed for hi-fi and home cinema, the 600 Series offers extraordinary value for money: advanced Bowers & Wilkins technologies, award-winning performance and outstanding design at an inconspicuous price.

Zoals Frans Bauer zou zeggen, gewoon doen die B&W's

renes59

Ach borderline, de ene keer zijn ze aardig de andere keer zou je ze een schop verkopen. De stemming kan nogal wisselen. Als je het weet valt er goed mee te leven.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.