Advies nieuwe frontspeakers, voorkeur B&W 600-serie

Gestart door frederickpoell, mei 26, 2011, 18:15:41

Vorige topic - Volgende topic

WimPeu

Citaat van: jwx op mei 28, 2011, 12:10:45
de eerste indruk moet goed zijn voor dealers maar zeker a.s dealers

elk merk doet het hoor niet altijd met modificatie maar wel met room akoestische hulpmiddelen die je niet ziet alleen dat je denkt he wat raar al die doeken en uistekende dingen in die gordijnen maar zal wel bij het kunst horen wat er voor staat etc.etc.etc.

Deze middelen vind ik dan wel weer geoorloofd. Thuis zul je in 9 van de 10 gevallen ook iets aan je akoestiek moeten doen. In een kale betonnen kamer klinkt elke speaker k*t
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Sander

Citaat van: WimPeu op mei 28, 2011, 12:07:24
Dat maakt toch niet uit. Of ze de boel nou belazeren met grote of kleine speakers?

Absoluut niet, maar ik ga er toch vanuit dat mensen die een dergelijke aanschaf doen er iets meer kaas van gegeten hebben.

Als je deze groep bedriegt en of teleurstel denk ik dat je als merk al helemaal niet slim bezig bent....

Marantz SR8002
Marantz SA7001KI
B&W CM7(front)
B&W CMC (Center)
Jamo compact 500 (Surround)
Squeezebox classic
W&M LS-01
v/d Hul Royal Yade
Oehlbach NF1 Interlink

JohnWx

probeer maar is al je ooit is bij een dealershow (van 1 merk dus niet in de doelen of een andere show) bent om je eigen cd te mogen laten draaien

willen ze eerst weten wat en welke en het liefst op een gebrande cd (ligt het daaraan) zit heel protocol achter

tis niet meer zoals 20 jaar geleden
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Sander

Citaat van: WimPeu op mei 28, 2011, 12:13:07
Deze middelen vind ik dan wel weer geoorloofd. Thuis zul je in 9 van de 10 gevallen ook iets aan je akoestiek moeten doen. In een kale betonnen kamer klinkt elke speaker k*t

stupid

Hier verander je niks aan de speaker....
Marantz SR8002
Marantz SA7001KI
B&W CM7(front)
B&W CMC (Center)
Squeezebox classic
W&M LS-01
v/d Hul Royal Yade
Oehlbach NF1 Interlink

WimPeu

Citaat van: Sander Nolden op mei 28, 2011, 12:13:20
Absoluut niet, maar ik ga er toch vanuit dat mensen die een dergelijke aanschaf doen er iets meer kaas van gegeten hebben.

Als je deze groep bedriegt en of teleurstel denk ik dat je als merk al helemaal niet slim bezig bent....

Hoop iig dat mijn hernieuwde Marantz relatie nu niet meteen weer verstoord raakt. :-D
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

JohnWx

Citaat van: Sander Nolden op mei 28, 2011, 12:13:20

Ze zullen nooit toegeven alleen dat Ken wat aanpassingen doet

Zal het stukje inscannen

De rest weet je alleen als je mag of heb mogen deelnemen aan deze materie er zijn ook nog wel merken die het niet doen maar dat zijn vaak de exoten of die kleinere grote merken

De holdings willen maar 1 ding omzet

Je wilt niet weten welke merken er allemaal in Holdings zitten en een gezamelijk belang hebben
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

WimPeu

TurboMarco

Heeft iemand een verwijzing waar feitelijk word aangetoond dat de betreffende luidsprekers gemodificeerd zijn ?
Rotel RAP 1580mk2, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, D9, D7 Behringer A800, Edifier R1800 ,subs: REL T9X, Beyma-Dayton-Hypex 2x12 , Velocity-Seas-Hypex 8+10

5.1.4

Philips 75PUS8303

WimPeu

John is al aan het scannen geloof ik. Heb ook al naar Baantjer gebeld. We zitten boven op deze zaak. De onderste steen zal boven komen. :evil:

JohnWx

Citaat van: Sander Nolden op mei 28, 2011, 12:15:21
stupid

Hier verander je niks aan de speaker....

Ze zullen nooit in een kale betonnen omgeving een show geven

Maar of de klant thuis eerst aanpassingen heeft van 10000 eurootjes (alleen aan room EQ produkten zoals hoek diffusers etc.etc.) om het ook zo te laten klinken betwijfel ik

elk stukje muziek wat word gedemonstreed is getuned op die omgeving nee dat is fair voor een klant

Sander

@JWX

Ik vind het allemaal nogal vorse beschuldigingen die voor mij nooit te achterhalen zijn.
Toch ben ik van mening dat als je een duurzame onderneming wilt hebben dat dit nooit de juiste strategie is.

vriendelijke groeten

Sander

Marantz SR8002
Marantz SA7001KI
B&W CM7(front)
B&W CMC (Center)
Squeezebox classic
W&M LS-01
v/d Hul Royal Yade
Oehlbach NF1 Interlink

Sander

Marantz SR8002
Marantz SA7001KI
B&W CM7(front)
B&W CMC (Center)
Squeezebox classic
W&M LS-01
v/d Hul Royal Yade
Oehlbach NF1 Interlink

JohnWx

Citaat van: Sander Nolden op mei 28, 2011, 12:21:20
@JWX

Ik vind het allemaal nogal vorse beschuldigingen die voor mij nooit te achterhalen zijn.
Toch ben ik van mening dat als je een duurzame onderneming wilt hebben dat dit nooit de juiste strategie is.

vriendelijke groeten

Sander

een duurzame onderneming is niet als je steeds van eigenaar wisselt

is niks fors aan hoor gewoon realiteit

Sander

Citaat van: jwx op mei 28, 2011, 12:24:43

een duurzame onderneming is niet als je steeds van eigenaar wisselt

Ok, daar heb je gelijk in.
Toch is merknaam bij dit soort producten erg belangrijk.
Bij Marantz is Ken b.v. een merk wat al heel lang binnen het bedrijf is.
Als hij ineens van list en bedrog wordt beschuldigd zal dat behoorlijk negatief zijn voor Marantz zijn verkoop cijfers.

Marantz SR8002
Marantz SA7001KI
B&W CM7(front)
B&W CMC (Center)
Squeezebox classic
W&M LS-01
v/d Hul Royal Yade
Oehlbach NF1 Interlink

JohnWx

Citaat van: Sander Nolden op mei 28, 2011, 12:30:18
Ok, daar heb je gelijk in.
Toch is merknaam bij dit soort producten erg belangrijk.
Bij Marantz is Ken b.v. een merk wat al heel lang binnen het bedrijf is.
Als hij ineens van list en bedrog wordt beschuldigd zal dat behoorlijk negatief zijn voor Marantz zijn verkoop cijfers.

tuurlijke maken ze mooie spullen maar ook op een naam als Kennie drijven ze

er zijn bedrijven die nog mooiere spullen maken maar niet zo veel marketing centjes hebben