Marantz PM 7200 + Monitor Audio RX-2

Gestart door NewQ, mei 25, 2011, 14:33:50

Vorige topic - Volgende topic

Marantz 81

als je die monitor audio RX serie mooi vindt klinken zou ik gewoon een setje RX2 halen  :yes: of eventueel nog een keer ergens gaan luisteren naar verschillende merken monitor audio is een fijn klinkende speaker  :yes:

als je dynaudio wil wordt het ook wel erg duur met 5 speakers evenals de versterker die je dan nodig hebt , in princiepe zijn dynaudio,s makkelijk aan te sturen die van mij komen ook niet onder de 3,6 ohm ,maar ze komen pas echt tot leven met een krachtige versterker

Cornelis1921

pompom
Citaat van: NewQ op mei 26, 2011, 09:32:53
Dank voor het hartelijke welkom.   notworthy

Ik wacht re reply even af van Marantz81, over het commentaar van de Dynaudio's.

@Cor(nelis), ik kwam toevallig laatst een tof artikel tegen op hifi.nl over de harbeths en rogers:
http://www.hifi.nl/artikel/2213/Vintage-LS-35A-luidsprekers-Vintage-LS-35A-luidsprekers.html Ik ga deze zeker bekijken.

Ik wil graag ook even gaan luisteren naar de kef Q300, want daar lees ik inderdaad ook goede berichten over en zover ik ze kan vinden zijn ze rond de 300 p.s. euro op internet. Past goed in het budget dus. Weet iemand een goede dealer in of rondom Eindhoven met de bovenstaande producten?
Kijk misschien even op internet of Audiocube (Harbeth en veel meer moois) nog bestaat in Eindhoven. Hier het telefoonnummer: (030)2714482 (Wilco).
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

NewQ

Na een paar luister sessies en een korte vakantie kon ik het toch niet laten :)

Ik ben de trotse eigenaar van een paar Monitor Audio RX-2's

Ik zal snel mijn bevindingen posten! :)

Marantz 81

ziet er strak uit  :yes: veel plezier ervan  :-) en laat idd ff weten wat je ervan vindt  byebye

xander32

Gefeli enne; kom maar snel met jouw review, ben benieuwd :yes:.
Veel luisterplezier.

Sander.
Citaat van: NewQ op juni 09, 2011, 20:35:34

WimPeu

Veel goeds over gelezen.. Alhoewel witte speakers niets voor mij (lees interieur) zou zijn vind ik het wel mooi.

Veel plezier er mee en laat even weten wat je er van vindt!
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Whisper.nl

Citaat van: NewQ op juni 09, 2011, 20:35:34

Wouw die heeft een hele mooie uitstraling  :kwijl:

Veel luisterplezier met je nieuwe aanwinst.

Flink laten inspelen en dan hier een uitgebreid revieuw neerzetten natuurlijk.

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

TurboMarco

Strak om te zien hoor  8-)

Veel plezier ermee  :yes:
Rotel RAP 1580mk2, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, D9, D7 Behringer A800, Edifier R1800 ,subs: REL T9X, Beyma-Dayton-Hypex 2x12 , Velocity-Seas-Hypex 8+10

5.1.4

Philips 75PUS8303