Ik werd weer getriggered door een donateur om een jaarlijkse reminder te geven om een nieuwe donatie te doen.
Tot nu toe moest ik dit handmatig doen, door elk lid te monitoren op donatie datum en dan een pm te sturen.
Dat kwam er niet echt van, waardoor er donateurs zijn die ooit in 2008 gedoneerd hebben en dus een gelijke status hebben als donateurs die meerdere malen in die periode gedoneerd hebben.
Alle donaties zijn welkom, maar blijven wel vrijblijvend.
De huidige forumsoftware heeft een functie "betaalde abonnementen" die jaarlijks een reminder genereert. Indien via Paypal wordt gedoneerd (kan als je een paypal account of credit card hebt), dan wordt de status van donateur automatisch ververst. Doneer je rechtstreeks op mijn bankrekening, dan doe ik dit handmatig.
Wat dus wel veranderd, is dat indien je niet opnieuw doneert, je "donateur!" status vervalt. Consequentie is dat je mogelijk een lagere limiet op je persoonlijke berichten aantal krijgt (is dan weer afhankelijk van totaal aantal postings op het forum) en de blauwe kleur komt te vervallen.
Wil je doneren, altijd welkom!
Dit kan door naar je profiel te gaan en onder acties "betaalde abonnementen" te kiezen. Hier kun je kiezen uit een aantal bedragen (veelvouden van €5).
Snelkoppeling:
http://marantzforum.nl/forum/index.php?action=profile;area=subscriptionsWil je liever doneren via bank/giro? Dat kan ook, PM mij maar voor de gegevens!