Buizenversterkers

Gestart door Rutger1, mei 18, 2011, 11:48:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

SB_Marantz

Ik ben niet zo kapot van die Hybride gevalletjes.........

Zo'n 8b is schier onverslijtbaar/ altijd goed te servicen en plenty vermogen.

Of je het ding mooi vindt is een ander verhaal maar man o man: Één brok kwaliteit!!
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

Paul

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

SB_Marantz

Dat kan, maar je bent een Marantz liefhebber of je bent het niet.

De hobby mocht toch wat kosten?
Koop dan echt wat moois wat bovendien alleen maar meer waard wordt.
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

Paul

Ben gelukkig niet alleen een Marantz liefhebber  :wink:, heb wat Marantz aangaat de afgelopen jaren redelijk wat gekocht en dat weet jij ook maar 2000 euro is iets teveel van het goede.
Heb nog een klein stapeltje Marantzen staan en dat zal eerder minder dan meer worden.

De SC/SM-7 set zal altijd blijven net zoals de diverse  buizensetjes en de Quad 405.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

SB_Marantz

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

HAL9000

Citaat van: Paul op januari 23, 2013, 19:12:28
Ben gelukkig niet alleen een Marantz liefhebber  :wink:, heb wat Marantz aangaat de afgelopen jaren redelijk wat gekocht en dat weet jij ook maar 2000 euro is iets teveel van het goede.
Heb nog een klein stapeltje Marantzen staan en dat zal eerder minder dan meer worden.

De SC/SM-7 set zal altijd blijven net zoals de diverse  buizensetjes en de Quad 405.

Quad  buizen versterkers  en tuners  worden hier  en daar wel eens voor  een betaalbare prijs  aangeboden.

Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

Paul

Citaat van: HAL9000 op januari 24, 2013, 20:14:56
Quad  buizen versterkers  en tuners  worden hier  en daar wel eens voor  een betaalbare prijs  aangeboden.

Peter Walker heeft mooie dingen ontworpen, typich engels en conservatief gebouwd een mooi voorbeeld is de Quad AM buizen tuner een echt verzamel object hoewel radio ontvangst via de AM verleden tijd is.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site