pm5003 vs nr1501/1601 en cd5003 vs ud5005

Gestart door Niber, mei 11, 2011, 11:30:32

Vorige topic - Volgende topic

JohnWx

Citaat van: Marantz 81 op mei 12, 2011, 00:01:21
als je heel graag muziek luistert zou ik gewoon de set houden die je nu hebt  :-)  is gewoon een mooi set  :wink:

winkel informeren tsja als je geluk hebt krijg je het juiste advies  shutup

als je ook HT wilt zul je moeten inleveren op stereo ( muziek ) kwaliteit ,maar dan heb je 5 kanaals wat ook mooi is  :yes:

ik zou geen Kef combineren met monitor audio  :no:
om een of andere manier zou ik met HT elk speaker van het zelfde merk nemen voor de homogeniteit

zo dat is gezegd  :-o
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

still life

stupid

center

fronts

of

en je iq30's opzij, evt nog 2 extra als fronts maar dan moet er mss een subje bij..

The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

Cornelis1921

:kwijl: :kwijl:
Citaat van: still life op mei 12, 2011, 11:18:28

center

fronts

of

en je iq30's opzij, evt nog 2 extra als fronts maar dan moet er mss een subje bij..

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Niber

Sowieso speakers uit dezelfde serie. Zoals gezegd zouden er dan nog 2 iQ30's moeten bijkomen, staanders zijn sowieso geen optie hier (met huidige indeling).

Lijkt mooier en ivm klankkkeuring door speakers lijkt me dit haast ook noodzakelijk voor een concert. Voor een film lijkt me dit niet zo'n probleem.

Maar ik wacht voorlopig nog even. Idee vond ik leuk, maar stereo moet toch belangrijkste blijven. Misschien later.
Misschien eerst dan nog een UD5005 (erbij?) Voor blu-rays en eventueel sacd.
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

still life

zuilen kun je ook zien als monitors op stands.. :angel: voor wat betreft de plaats die ze inpalmen..
heb er opzettelijk niet de grootste opgezet met dubbele woofersectie:
  dit was een mogelijke kandidaat toen ik indertijd voor mijn fronts uitkeek..

CiteerMisschien eerst dan nog een UD5005 (erbij?) Voor blu-rays en eventueel sacd.
:yes: goed plan..
The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

Niber

Citaat van: still life op mei 12, 2011, 13:15:46
zuilen kun je ook zien als monitors op stands.. :angel: voor wat betreft de plaats die ze inpalmen..
heb er opzettelijk niet de grootste opgezet met dubbele woofersectie:
  dit was een mogelijke kandidaat toen ik indertijd voor mijn fronts uitkeek..

:yes: goed plan..
Alleen kan ik geen zuil van een meter op de vensterbank zetten.  :wink:
Als ik er de ruimte voor had stonden ze er al... :angel:
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2