Citaat van: Marantz 81 op mei 08, 2011, 21:53:35
Dat is wel een goeie ja , ik koop bijna alles in de uitverkoop demo of 2de hands
toch snap ik niet helemaal dat je dan elke keer liep te roepen dat het allemaal geen verschil maakt , gezien je ook echt goeie spullen hebt gehad en lijkt me toch dat je het wel hoorde zou beetje raar zijn dat je alleen maar andere apparatuur gaat kopen omdat het nieuwe model is of er leuk uitziet
ik heb door het vele veranderen ook al momenten gehad om de hele zooi over het balkon te gooien maar ja het was de moeite waard voor mij ik kan toch echt genieten van de set die ik nu heb
zit een kleine kern van waarheid in maar er is niks zo veranderlijk als John
je hebt John en je hebt John aan de andere kant
en ik heb mijn verwachtings patroon verlaagt van verwachtingen van bv audio maar ook in het dagelijks leven en voor mij werkt dat prima dan is veel al erg goed en fijn en ik kan genieten van een wekkerradio als het nummer mij raakt het zou wat zijn vind ik dat ik met een set van 600 euro minder geraakt zou zijn dan met een set van 60000 euro althans is mijn mening
en ik vind in dit wereldje dat er zo ongelovelijk overdreven word met betrekking wat goed beter en best is en wat wel klinkt en wat wel mag of niet mag
het is natuurlijk van de zotte wat je wel is hoort dat het ene apparaat word "weg" gespeeld door het andere
elk ding wat heden ten dage fatsoenlijk in en op de markt word gezet heeft een hele hoge standaard nivo en als het duuder word gaan we maar hele kleine stapjes vooruit en dan moet je afvragen vind ik het waard
ik moet ook altijd lachen als mensen zeggen dat deze veel beter is dan de speler of versterker die ik eerst heb gehad terwijl ons brein die emotie of herrinering niet meer kan weergeven hoe het werkelijk was
daarom snap ik ook niet waarom er niet zoals in Duitsland en Engeland een lijst bestaat met alle apparatuur wat ze hebben getest en ze op hun manier wat ze al decenia doen een waardering geven tuurlijk het blijft een smaak kwestie alleen testen ze in die landen met een panel met veel verschillende mensen en zo komen ze dan op een conclusie maar hier in dit land kan het weer niet want stel je voor dat je een merk een slechte waardering geeft