Bas is iets aan de langzame kant

Gestart door Mexicaanse Hond, april 23, 2011, 08:41:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

lo

Citaat van: f.luisteraar op april 26, 2011, 23:17:30
Jawel, maar als die positief uitvalt zal ik wel een andere versterker moeten kopen, want deze gebruik ik voor de band.
En deze heb ik net gekocht en ik heet geen jwx of WimPeu.  :-P

Maar dan heb je in ieder geval wel een antwoordt of een uitsluiting op de vraag van het onderwerp van dit topic en dat was de bedoeling volgens mij.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Mexicaanse Hond

En nu komt de aap uit de mouw: een nieuwe aanschaf stuit op huiselijke weerstand.  :roll:
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

renes59

En ik maar denken dat het hier alleen maar zo is.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Mexicaanse Hond

Misschien moeten we een praatgroep voor audiofielen beginnen. Audiophile Anonymous of zo...
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

JohnWx

Waarom word ik en Wim geassocieerd met .........



trusten
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

WimPeu

Citaat van: jwx op april 26, 2011, 23:59:14
Waarom word ik en Wim geassocieerd met .........



trusten

stupid

Vergeet Arjan niet heh, daar kunnen wij nog wat van leren..... :-o
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

JohnWx

Citaat van: WimPeu op april 27, 2011, 09:03:08
stupid

Vergeet Arjan niet heh, daar kunnen wij nog wat van leren..... :-o

sorry Arjan
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Mexicaanse Hond

Goed stel oren, goed stel luidsprekers

lo

Citaat van: f.luisteraar op april 26, 2011, 23:24:24
En nu komt de aap uit de mouw: een nieuwe aanschaf stuit op huiselijke weerstand.  :roll:

Dus je gaat deze test niet uitvoeren?
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Mexicaanse Hond

#99
Citaat van: lo op april 27, 2011, 13:27:35
Dus je gaat deze test niet uitvoeren?
Jawel, gewoon uit nieuwsgierigheid.
Ik bedacht me dat ik ook mijn Rotel 5-kanaals eindbak van zolder kan halen. Bij de Crown moet ik eerst verloopkabels regelen, want die heeft grote Jack-pluggen.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Marantz 81

ik heb nog nooit wat veranderd  clown1   :schater: ach ja je blijft lekker bezig he   shutup


Mexicaanse Hond

Ik ben redelijk steady, maar ik heb zo mijn 'periodes'.  :-D
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

JohnWx


http://www.youtube.com/watch?v=lmsRcedZiaw


deze man heeft denk ik ook last van wat rommelig traag laag maar is er denk ik blij mee
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Mexicaanse Hond

Wat ik zo hoor, vind ik het wel meevallen. Lekkere muziek, zeg.  HB
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

JohnWx

Citaat van: f.luisteraar op april 28, 2011, 09:58:22
Wat ik zo hoor, vind ik het wel meevallen. Lekkere muziek, zeg.  HB

ik ook alleen audiofiel gezien niet of lossen al die zogenaamde fouten elkaar op schuine wand hoop rommel etc. ?

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.