Bas is iets aan de langzame kant

Gestart door Mexicaanse Hond, april 23, 2011, 08:41:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Mexicaanse Hond

Anders haal ik die OT er gewoon uit.  :-P
Maar die Densens van jowa hebben geen tegenkoppeling waardoor ze ook sneller zijn. Is dat niet zoiets?
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

renes59

Dat weet ik niet, ik ben a-technisch. Weet alleen een beetje van buizenversterkers, dat omdat ik er ook één heb. Bij die van mij zijn de OT aangepast aan de luidsprekers. Het is een kameraadbouw versterker dat ging op aanraden van mijn kameraad.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Mexicaanse Hond

Ja, een gouden plaat wil ik ook wel.  :-D
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Waarom neem je geen kontakt op met Xanadu misschien hebben ze een oplossing voor je ?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Mexicaanse Hond

Citaat van: jwx op april 26, 2011, 14:20:16
Waarom neem je geen kontakt op met Xanadu misschien hebben ze een oplossing voor je ?
Ga ik ook doen, ze modificeren/reviseren ook, maar ze zijn zoooo duur. Mijn luidsprekers waren ooit 7000 gulden en bekijk de prijslijst van de huidige modellen maar eens.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

JohnWx

Citaat van: f.luisteraar op april 26, 2011, 14:26:42
Ga ik ook doen, ze modificeren/reviseren ook, maar ze zijn zoooo duur. Mijn luidsprekers waren ooit 7000 gulden en bekijk de prijslijst van de huidige modellen maar eens.

Dan heb je ook wat

ze worden ook haast niet aangeboden zelfs met het trage zaad uuuhh laag
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Mexicaanse Hond

Citaat van: jwx op april 26, 2011, 14:34:03
Dan heb je ook wat

ze worden ook haast niet aangeboden zelfs met het trage zaad uuuhh laag

Ja, ik heb ze niet nieuw gekocht. Tweedehands voor 800 euro.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Marantz 81

ik zou gewoon eerst eens een andere versterker proberen  :-)

bij mij was het verschil met de Dunaudio 52SE  in snelheid /controle /defenitie

echt enorm toen ik van PM7001 naar PM15S1 ging  :yes:

Mexicaanse Hond

Ik ben net van versterker veranderd.  :oops:
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Marantz 81

 nopompom

maar je ging het toch testen met de crown versterker wat er dan gebeurt ?

Mexicaanse Hond

Ja, maar die gebruik ik voor de band om mijn bas te versterken.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

lo

Ik dacht dat je die zou proberen om te testen of het invloed had toch, of doe je dat niet meer?
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Mexicaanse Hond

Citaat van: lo op april 26, 2011, 23:13:29
Ik dacht dat je die zou proberen om te testen of het invloed had toch, of doe je dat niet meer?
Jawel, maar als die positief uitvalt zal ik wel een andere versterker moeten kopen, want deze gebruik ik voor de band.
En deze heb ik net gekocht en ik heet geen jwx of WimPeu.  :-P
Goed stel oren, goed stel luidsprekers