Bas is iets aan de langzame kant

Gestart door Mexicaanse Hond, april 23, 2011, 08:41:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Marantz 81

 :schater:

wij willen het natuurlijk wel weten  :-D

Mexicaanse Hond

Goed stel oren, goed stel luidsprekers

JohnWx

Citaat van: f.luisteraar op mei 17, 2011, 21:59:19
http://www.audiovideo2day.eu/nl/article/1617/

zelfs met een RC mogelijk


blij dat je over een tijd weer moet lopen om iets te doen bij die PM-94
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Mexicaanse Hond

Foutje van mij, John. Nu staat de goede link er. Geen ab voor mij.  nonono
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

JohnWx

Citaat van: f.luisteraar op mei 17, 2011, 22:04:48
Foutje van mij, John. Nu staat de goede link er. Geen ab voor mij.  nonono

Begin je weer

Nu met het veranderen van websites

:schater: :schater: :schater:

ga het lezen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

ik zie toch weer een AB afgebeeld ?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Mexicaanse Hond

Citaat van: jwx op mei 17, 2011, 22:11:05
ik zie toch weer een AB afgebeeld ?
Ja, ik zie het ook. De mijne heeft er geen.  :no:
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Mexicaanse Hond

Ik heb het nog even uitgezocht en het blijkt dat triode een lagere demping heeft dan ultra-lineair.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Citaat van: f.luisteraar op mei 18, 2011, 07:14:36
Ik heb het nog even uitgezocht en het blijkt dat triode een lagere demping heeft dan ultra-lineair.

ik dacht meer vermogen ?


demping heb je al genoeg vanaf 10 (een Breempje)

belangrijkste tis opgelost

moet wel zeggen dat een Xanadu niet een zuil is met een filter en een tweeter en een woofer tis een complex ding
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Mexicaanse Hond

Triode geeft juist minder vermogen, maar ook minder vervorming. Wel een betere demping.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

JohnWx

Citaat van: f.luisteraar op mei 18, 2011, 09:49:50
Triode geeft juist minder vermogen, maar ook minder vervorming. Wel een betere demping.

oke

dus de triode geeft ? 24 watt en de andere stand 35 watt maar meer ? hoe zullen we het zeggen "druk / power / boost" in het laag

maar hoor jij het verschil in vervorming ? en zo ja wat merk je dan
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Mexicaanse Hond

Ja, ik hoor duidelijk verschil tussen de twee. Ik zou zeggen, kom eens een bakkie doen. Dan kun je het zelf horen.  :-)
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

JohnWx

Citaat van: f.luisteraar op mei 18, 2011, 10:52:07
Ja, ik hoor duidelijk verschil tussen de twee. Ik zou zeggen, kom eens een bakkie doen. Dan kun je het zelf horen.  :-)

Ga ik snel doen vind dat gewoon erg knap van je ik hoor alleen verschillen met AB schakelen



Ben daarom ook geen multitasker denk ik  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Mexicaanse Hond

Denk dat het net andersom is. Mensen die goed kunnen multi-tasken kunnen meestal minder goed analyseren en mensen die goed kunnen analyseren kunnen meestal minder goed multi-tasken.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers