Een top SACD speler gezocht

Gestart door Mexicaanse Hond, april 12, 2011, 10:07:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 14 gasten bekijken dit topic.

Cornelis1921

 HB jwx, helemaal mee eens. Dank en groet, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

JohnWx

Citaat van: Cornelis1921 op april 30, 2011, 12:53:14
HB jwx, helemaal mee eens. Dank en groet, Cor.

Je neemt me in het ooitje Cor :cry:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

jowa

Citaat van: f.luisteraar op april 27, 2011, 21:10:04
Een SA11-S1 !!!  pompom pompom pompom

Hoi Harry, gefeliciteerd met je nieuwe speler  pompom pompom.  Hele mooie aanwinst, ben nieuwsgierig naar het verschil met de CD-94

Joost

lo

Van harte met je nieuwe aanwinst.  pompom
Schitterend apparaat.
We wachten natuurlijk wel op een uitgebreid verslag naar je bevindingen en de verschillen met de oude speler.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Cornelis1921

 stupid Reply aan jwx: ik dacht het niet!
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Mexicaanse Hond

Een uitgebreide vergelijking laat nog even op zich wachten totdat de CD94MKll gerepareerd is. Ik kan natuurlijk niet zomaar uit mijn hoofd gaan zeggen hoe de CD94MKll klinkt, want dat is niet wetenschappelijk.  :-P
De SA-11S1 klinkt zo op het eerste gehoor goed. Nadere details volgen na uitgebreide luistertesten en metingen.  :-D
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

JohnWx

Citaat van: f.luisteraar op mei 02, 2011, 09:00:30
Een uitgebreide vergelijking laat nog even op zich wachten totdat de CD94MKll gerepareerd is. Ik kan natuurlijk niet zomaar uit mijn hoofd gaan zeggen hoe de CD94MKll klinkt, want dat is niet wetenschappelijk.  :-P
De SA-11S1 klinkt zo op het eerste gehoor goed. Nadere details volgen na uitgebreide luistertesten en metingen.  :-D

Je kan toch wel zeggen of de CD94mk2 analytisch klonk of met een bepaalde timbre of met een bepaalde plaatsing van de instrumenten of juist zeer up front of laid back of meer de kant op van het ultieme gevoel van soundstage of alleen maar een emotie killer HLP


Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Mexicaanse Hond

Kan je zo niet zeggen. Moet eerst een dubbelblind onderzoek aan voorafgaan. Dit is niet zomaar een hobby, dat weet je toch?  :wink:
Goed stel oren, goed stel luidsprekers


Marantz 81


JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Marvin

Dat doet een mediaspeler ook.  :-D

JohnWx

Citaat van: marvin op mei 06, 2011, 22:25:02
Dat doet een mediaspeler ook.  :-D

Lijkt ook op een barebone pc kast
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Mexicaanse Hond

Citaat van: jwx op mei 06, 2011, 21:51:50
http://link.marktplaats.nl/447065825

helaas geen sacd wel 6250 eurootjes

Wadia 381i



Als 'ie SACD had gehad, dan was het natuurlijk deze geworden.  :wink:
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Mexicaanse Hond

Citaat van: marvin op mei 06, 2011, 22:25:02
Dat doet een mediaspeler ook.  :-D
Ik kan alleen nooit vinden waar de schijfjes in moeten.  :-P
Goed stel oren, goed stel luidsprekers