Een top SACD speler gezocht

Gestart door Mexicaanse Hond, april 12, 2011, 10:07:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

Mexicaanse Hond

Die SA8400 van Medevoort lijkt mij ook wel iets.  :yes:
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

joep

Beste  f.luisteraar, ik heb het idee dat je er niet te veel geld aan zou willen uitgeven. Wat is je budget?
Jammer dat de SA-11 waar Leo mee kwam alweer weg is. Ben je in de toekomst ook nog van plan van versterker te wisselen?

Mexicaanse Hond

Hoi Joep, zeg maar Harry.
Ik wil er inderdaad niet heel veel aan uitgeven. Ik weet dat er een goede markt is voor mijn CD94MKll en met de opbrengst daarvan plus een paar honderd erbij moet het gebeuren.
Ik hoef ook niet perse een nieuwe, die SA8400 van Medevoort van Musicman lijkt me wel wat. Zoals hij het geluid daarvan omschrijft moet het wel een speler zijn die me aanspreekt.
Ik ben net van versterker gewisseld. Ik had een Musical Fidelity A1 Final Edition en ik speel nu met een buizenversterker van Primaluna.
Het liefst zou ik mijn CD94MKll houden, maar er past geen tweede speler bij in het meubel en ook budgetair kan het niet.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

211

#48
...
Zolang je maar geniet....

Mexicaanse Hond

Ja, het liefst heb ik van alles het beste, maar mijn financiƫle draagkracht is niet zodanig dat ik mij dat kan veroorloven.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

JohnWx

Anders ga je voor weinig voor een 963sa of ze broertje de 763sa
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Mexicaanse Hond

Citaat van: jwx op april 15, 2011, 11:29:19
Anders ga je voor weinig voor een 963sa of ze broertje de 763sa
Ik heb een defecte 963sa op zolder staan. Zijn mechanisch bagger en qua geluid goed, maar niet excellent. Allemaal mijn persoonlijke mening natuurlijk.  :-)
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

JohnWx

Citaat van: f.luisteraar op april 15, 2011, 12:57:27
Ik heb een defecte 963sa op zolder staan. Zijn mechanisch bagger en qua geluid goed, maar niet excellent. Allemaal mijn persoonlijke mening natuurlijk.  :-)

loopwerk werden ze om geroemd of bedoel je dat niet ?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Mexicaanse Hond

Citaat van: jwx op april 15, 2011, 16:09:51
loopwerk werden ze om geroemd of bedoel je dat niet ?
Ik weet alleen dat er veel klachten zijn over het niet meer inlezen van DVD's/(SA)CD's.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Mexicaanse Hond

Misschien is het vloeken in de kerk, maar zijn er ook BluRay-spelers met een zodanig goede (SA)CD-weergave dat een alles-in-een oplossing mogelijk wordt?
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Vlearmoes

Er staat hier ook een DV7600 te koop   notworthy
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

Stadium III

Dv 7600 is idd een mooie sacd speler
Maar de UD 5005 ook :D alleen wel HDMI nodig dus kan een UD 7005 ook wel een mooie oplossing worden
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Marantz 81


WimPeu

Sorry hoor maar ik dacht dat ie een top SACD speler zocht, nu glijden we af naar DVD/UD spelers die welliswaar leuk SACD afspelen maar persoonlijk zou ik dan liever een SA-7001KI oid op de kop tikken.

Hopelijk schop ik zo geen mensen tegen de schenen want dat is niet de bedoeling natuurlijk.

Als het dan toch moet...deze gozer geeft 'em praktisch weg.

http://link.marktplaats.nl/441507958
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject