Vorige week een Denon pma300-v op de kop getikt. Op de voorkant staat dat dit een pre-main versterker is. Kan ik deze dan gewoon als voorversterker in combinatie gebruiken met een eindversterker of bedoelen ze met pre-main te zeggen dat dit gewoon een geintegreerde versterker is? En hoe moet ik een dergelijke versterker eventueel aansluiten op een eindversterker want er zitten geen speciale uitgangen op het apparaat.
Ik heb trouwens alle elco' vervangen net zoals met mijn Marantz versterkers en er zijn mij enkele zaken opgevallen. Zo word er gebruik gemaakt van hogere voltages en lagere capaciteitswaardes van elco's.Ook zou er gebruik worden gemaakt van een thermische bias. Betekent dit dat de bias aangepast word op basis van warmte van de weerstand?
In eerste instantie had ik mijn Marantz versterker doorgelinkt via een uitgang van de Denon waar de geluidsbron op was aangesloten. (ik werk namelijk altijd met meerdere paren speakers en versterkers) Elke keer als de pomp van de verwarming aan of afsloeg kreeg ik een storing op de speakers.Ook werd er geen signaal doorgegeven als de Denon versterker uitstond ( geen direct source?)Toen ik echter de geluidsbron aansloot op de Marantz pm 40 en daar de Denon versterker op aansloot was de storing voorbij.Waar zou dat aan kunnen liggen?
Trouwens ook een mooi geluid die Denon versterkers!!!!