CD11 LE of CD95?

Gestart door Dex, maart 11, 2011, 17:27:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mexicaanse Hond

CD is en blijft 16 bits 44kHz, wat je ook voor upsampling toepast. En de multibitters zijn nog steeds top. En de meeste loopwerken van tegenwoordig kunnen niet tippen aan die gietijzeren van Philips.
Zal een mooi plaatje geven, zowel qua sound als qua looks. :yes:
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Dex

Zo, even een update.... :wink:

De CD11 LE is weer terug en kan dus niet op korte termijn worden gemaakt, omdat er geen servoboard op voorraad is.
Hij blijft dus overslaan en te snel lopen en zolang ik geen ander servoboard heb blijft dat ook zo.
Resultaat: De CD11 gaat in de opslag tot ik hem kan (laten) maken of kan worden verkocht met defect, maar doe daar geen moeite voor.  :roll:

Inmiddels heb ik mijn CD80 via eBay Duitsland te koop aangeboden en voor € 375,- (echt waar :yes:) vandaag verkocht naar Slovenie.
Geld staat al op mijn Paypal account en wordt vannacht overgeboekt naar mijn bankrekening.  pompom
Ik had hem ook op MP gezet, maar daar had ik € 275,- als startbod staan in de hoop dat ik dat zou kunnen krijgen.
En dat was ook zo, maar gelukkig voor mij had die Sloveen een uurtje of wat eerder al toegeslagen via eBay.
En als ik hem niet via MP of eBay had verkocht dan had ik € 250,- als inruilprijs gekregen van..............

die Duitser van eBay waar ik zondag heen ga om de CD95 op te gaan halen die daar inmiddels voor mij klaar staat.
Heb de prijs van € 1149,- weten af te pingelen tot € 800,- inclusief een jaar omruilgarantie en garantie op verborgen gebreken.

Samenvattend heb ik dus binnenkort een CD95 (past perfect bij de PM95) en een CD11 LE (als ie gemaakt is) waartussen ik kan kiezen.
Me is helemaal happy!  hello

Mexicaanse Hond

Gefeliciteerd, straks heb je een prachtige combi die de sterren van de hemel speelt.  :yes:
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

ll0ll

Super, die cd95dr is een prachtig loopwerk, echt een beauty. Daar ga je heel veel lol van krijgen.
Gefeliciteerd!! :)
http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

Dex

Thanks heren! Ja, ik had zelf ook al het idee dat ik het op deze manier het beste deed.

Als ik maandagavond mijn CD80 aan een forumlid had verkocht was het trouwens allemaal anders (dan had ik nu weer een werkende CD11 gehad dankzij Wilfred dat mag best wel even worden gezegd) gelopen, maar die jongen liet niets meer van zich horen ook al had hij mij zelf een PB gestuurd om te zeggen dat hij hem wilde kopen.
Het kan verkeren zullen we maar zeggen..... :wink:

Dus ben ik op goed geluk laat op de avond gaan bellen met de Duitser die de CD95 aanbood.
En omdat die wel héél graag zaken wilde doen en zelfs de CD80 wilde inruilen, ben ik daar ook direkt op ingegaan.
Dat ik daarna mijn CD80 ook nog eens voor een dikke prijs via eBay heb kunnen slijten is de kers op de slagroomtaart zal ik maar zeggen.

Wat ik al zei: het kan verkeren in het leven.... clown1


Dex

Bijna vergeten.....ik zag vandaag ook nog een CD94 en CDa94 te koop staan.
Het is dat ik nu voorzien ben maar anders..... :evil:

jowa

Gefeliciteerd met je CD95  pompom

Dex

Omdat dit forum de plaatjes automatisch verkleint kan ik hier wel wat van mijn recent gemaakte foto's wegzetten die ik op mijn Photobucket pagina heb gezet.  :-D

De CD11 LE als eerste maar.













De foto's zijn niet helemaal naar mijn zin maar ik had niet veel tijd en moest dus een beetje improviseren.
Toch zijn ze wel leuk om naar te kijken dus vandaar dat ik ze in dit topic plaats.  clown1

TurboMarco

Gefeliciteerd ....mooie deals  hello
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

JohnWx

zelfs als hij uit staat is het mooi
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Mexicaanse Hond

Citaat van: Dex op maart 16, 2011, 21:45:21
Bijna vergeten.....ik zag vandaag ook nog een CD94 en CDa94 te koop staan.
Het is dat ik nu voorzien ben maar anders..... :evil:
Wat een prachtige set. Staat nu op 1000 dollar, dat valt nog wel mee. Maar het zal nog wel omhoog gaan. Het begint wel te jeuken als ik dat zo zie. Alleen een CD12 LE kan dit nog overtreffen.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Dex

Citaat van: f.luisteraar op maart 17, 2011, 09:21:48
Wat een prachtige set. Staat nu op 1000 dollar, dat valt nog wel mee. Maar het zal nog wel omhoog gaan. Het begint wel te jeuken als ik dat zo zie. Alleen een CD12 LE kan dit nog overtreffen.

In de beschrijving zegt de aanbieder dat er recentelijk nog een setje van deze weg is gegaan voor 4000 Dollar.
Ik blijf in ieder geval kijken om te zien waar dit op eindigt..... :yes:

Mexicaanse Hond

4000 dollar vind ik echt veel te veel.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

lo

Mooie deals gemaakt Dex.  pompom

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Whisper.nl

Ja Ja, ik geniet ook elke dag van die mooie cd speler.

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet