Zo, even een update....
De CD11 LE is weer terug en kan dus niet op korte termijn worden gemaakt, omdat er geen servoboard op voorraad is.
Hij blijft dus overslaan en te snel lopen en zolang ik geen ander servoboard heb blijft dat ook zo.
Resultaat: De CD11 gaat in de opslag tot ik hem kan (laten) maken of kan worden verkocht met defect, maar doe daar geen moeite voor.
Inmiddels heb ik mijn CD80 via eBay Duitsland te koop aangeboden en voor € 375,- (echt waar
) vandaag verkocht naar Slovenie.
Geld staat al op mijn Paypal account en wordt vannacht overgeboekt naar mijn bankrekening.
Ik had hem ook op MP gezet, maar daar had ik € 275,- als startbod staan in de hoop dat ik dat zou kunnen krijgen.
En dat was ook zo, maar gelukkig voor mij had die Sloveen een uurtje of wat eerder al toegeslagen via eBay.
En als ik hem niet via MP of eBay had verkocht dan had ik € 250,- als inruilprijs gekregen van..............
die Duitser van eBay waar ik zondag heen ga om de CD95 op te gaan halen die daar inmiddels voor mij klaar staat.
Heb de prijs van € 1149,- weten af te pingelen tot € 800,- inclusief een jaar omruilgarantie en garantie op verborgen gebreken.
Samenvattend heb ik dus binnenkort een CD95 (past perfect bij de PM95) en een CD11 LE (als ie gemaakt is) waartussen ik kan kiezen.
Me is helemaal happy!