Hallo,
Mijn naam is Dexter, ik ben 54 jaar, getrouwd en geen kinderen meer thuis en woon in Tilburg.
Ik heb me hier dik een week geleden aangemeld, omdat ik sinds kort weer een aanval heb van hi-fi koorts.
Ben al sinds jaren in het bezit van een PM95 en een CD11 LE met sinds een week een paar heerlijke Infinity Kappa 8.2i speakers.
Daarvoor had ik dik 10 jaar Magnepans MG-1.5/OR met een REL Q200E subwoofer.
Ik heb ook nog een ST 72 tuner en een CD 80 als reservespeler.
Door de nieuwe speakers ben ik weer aan het kijken naar wat ik verder nog zou kunnen upgraden of wijzigen in mijn installatie.
Ik ben daarbij tegen een CD 95 aanbod aangelopen en twijfel nu wat ik zal doen....kopen of niet.
Vanuit technisch oogpunt gezien is er een duidelijk verschil tussen de twee spelers, maar ik kan me niet vastleggen op welke speler het beste of mooiste resultaat zal geven op mijn PM 95 in combinatie met mijn Infinity Kappa 8.2i speakers.
Een luistertest is uitgesloten omdat de CD95 meer dan 400 km van mij vandaan staat.
Daarom hoop ik dat er hier forumbezoekers zijn die hands on ervaring hebben met beide spelers en hier iets zinnigs over kunnen zeggen.
Bij voorbaat dank!