Vanmiddag eindelijk even de tijd gehad om mijn 3 net aangekochte netsnoeren aan te sluiten.
Het is de
LAT International AC-2 die ik onlangs 2e hands heb aangeschaft.
Zo, dat oogt even wat beter dan de standaard dropvetersnoeren zeg
Maargoed, uiterlijk zegt natuurlijk niks.
Helaas nog weinig tijd gehad (met een mannetje van 2,5 ronddravend) om het geluid eens even goed uit te testen. Wellicht morgen.
Was wel blij verrast dat mijn Marantz SR7200 geen vast netsnoer had (zoals op bijna alle foto's via Google te zien is) maar dat ie toch een los snoer had met IEC connector. Voorzag al het nodige soldeerwerk (geen probleem maar geen zin/tijd in).
Verder de Oppo ook van een dikke kabel voorzien. De 3e maar tijdelijk aan de voeding van m'n Popcorn gehangen. Ik betwijfel of dat iets van resultaat geeft. Feitelijk heb ik die 3e kabel niet nodig maar verkopen kan altijd nog (of de IEC connector eraf en aan een dik stekkerblok hangen)
Het echte kabelmanagement ga ik pas uitvoeren als we verhuisd zijn (over 2 maanden).
Dan komt er ook een dedicated audio-groep met
audiofiele zekering in de meterkast,
Belden 3x3.3mm2 kabel en
Furutech wcd. Daarop komt een
mooi zwart metalen 10-voudig stekkerblok met mooie kabel en schuko. Pas dan kan ik alles goed uittesten, aansluiten en ordenen (dus netsnoeren gescheiden van de audiokabels e.d.).
Foto's volgen als de werkzaamheden gaan beginnen.