Even een update, paar weekjes geleden ook met de UD5005 (rechtstreeks bij AudioService) langs geweest... gecontroleerd, geüpdatet en ook goed bevonden.
Helaas, thuis aangekomen en aangesloten nog steeds 'problemen'. Nu was ik toch wel een beetje ten einde raad, wat nu?! Ik was er door drukte niet aan toegekomen om direct te bellen en de zaak opnieuw voor te leggen. Kreeg ik vandaag ineens een mailtje van AudioService:
Uw UD5005/NR1501 zijn bij ons ter reparatie geweest ivm audio mute met DTS-HD. We hebben de NR1501/UD5005 toen geupdate en hier is toen de klacht niet meer geconstateerd. Vandaag kwam er een update voor de NR1501 binnen omtrent deze klacht. Mocht u nog problemem ondervinden, is het verstandig om uw NR1501 weer aan te bieden, zodat we de laatste firmware aan kunnen brengen.Allereerst, top service dat ze me dit mailtje sturen!
Het lijkt dus toch in de NR1501 te zitten dus die gaat dus weer richting Elst... daar heb ik nu even geen tijd voor, maar ik verwacht voor eind april die kant op te kunnen en daarna dan eindelijk mijn Blu-ray's goed te kunnen afspelen.
Tot zover voor nu!