UD5005/NR1501 geen geluid bij 'DTS-HD MA 5.1' Blu-ray(s)

Gestart door Remco, februari 22, 2011, 01:36:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stadium III

Naar media markt gaan en kijken wat ze daar zeggen meschien ruilen ze hem wel om

Maar goed naar Elst is iig altijd een oplossing
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Remco

Citaat van: Stadium III op februari 22, 2011, 19:43:33
Naar media markt gaan en kijken wat ze daar zeggen meschien ruilen ze hem wel om

Maar goed naar Elst is iig altijd een oplossing
Kom er toevallig net vandaan! ...vier weken zonder muziek, 5.1 etc.  nopompom

Hoop wel dat ze wat vinden want de dame achter de balie begreep niet veel van mijn verhaal. Gelukkig had ik alles even netjes op papier gezet, dus een servicebon met "zie bijlage" ;).

Dank voor jullie hulp en het meedenken!!
NR1501N (Klipsch HDT300) / UD5005N

Janver

Citaat van: Remco op februari 22, 2011, 20:02:01
Kom er toevallig net vandaan! ...vier weken zonder muziek, 5.1 etc.  nopompom


Sterkte met overleven!  nopompom
Hier kan uw reclame staan!

sattie

Heb je het getest zonder de nr1501 aan de tv te koppelen via HDMI ?

Stadium III

Probleem moet wel in de reciever zitten
Zijn best al wat UD gebruikers en niemand heeft er last van waaronder ikzelf ook niet

Dus jah ik denk 3 weken dat je hem kwijt bent en dat is maar net hoe snel de MM is want die moeten ze inschakelen waneer audioservice de spullen komt halen
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Remco

Citaat van: Stadium III op februari 22, 2011, 21:32:41
Probleem moet wel in de reciever zitten
Zijn best al wat UD gebruikers en niemand heeft er last van waaronder ikzelf ook niet

Dus jah ik denk 3 weken dat je hem kwijt bent en dat is maar net hoe snel de MM is want die moeten ze inschakelen waneer audioservice de spullen komt halen
Goeie nieuws is wel dat je bij MM keurig het traject kan volgen...


(Aantal gegevens 'weggegumd'...  clown1)

Rest mij niets anders dan voorlopig volstaan met het geluid van de TV!
NR1501N (Klipsch HDT300) / UD5005N

Vlearmoes

Oei  ik was in de auto gesprongen, na een telefonische afspraak, om daar te wachten op de update
die waarschijnlijk maar een uurtje duurt  :wink:
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

Remco

Citaat van: sattie op februari 22, 2011, 21:21:42
Heb je het getest zonder de nr1501 aan de tv te koppelen via HDMI ?
Yep, had ik ook getest...same result! Hoewel ik nog steeds het verband niet zie, wat ik ook al eerder aangaf, met een koppeling/instelling naar de TV. Het signaal van de UD blijft toch binnen de NR?

@Vlearmoes, je hebt gelijk... je hebt gelijk, ....sjips je hebt gelijk!! shutup Nu maar hopen dat er meer aan de hand is. Ach ja...
NR1501N (Klipsch HDT300) / UD5005N

still life

CiteerHoewel ik nog steeds het verband niet zie
Het signaal van de UD blijft toch binnen de NR?


ja, maar die moet nog beeld uitsturen & dat kan raar genoeg soms terugkoppelen
bij dit soort 'bugs' is het vooral 1 & ander elimineren,
niet zo leuk als het app na lange tijd terugkomt uit service met het rapport: verkeerde setting of aansluiting.. nopompom

natuurlijk makkelijk praten na de feiten, maar sluit me aan bij vledermuis & schreef het ook al  :angel:

Citeervoor firmware moet je bij het marantz service centrum zijn
mss kon je wel inruilen voor een 1601 bij MM?

maar goed: benieuwd wat de service oplevert..alvast sterkte met het gemis remco..
The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

Remco

Gisteren gebeld door Audioservice ...niets bijzonders kunnen vinden! Wel hebben ze eerder problemen gehad icm Samsung TV's vwb. de audio. Ze hebben de software geüpgrade, de receiver gaat retour naar MM. Als dat maar goed komt?!

Wel afgesproken dat als 'ie het nog niet doet bij thuiskomst dat ik dan even rechtstreeks naar hun toe ga, en de UD ook meeneem.
NR1501N (Klipsch HDT300) / UD5005N

sattie

Kijk eens aan, nou laat even weten hoe en wat verder als je het app terug hebt.
Ben benieuwd.

Remco

Citaat van: sattie op maart 09, 2011, 17:41:09
Kijk eens aan, nou laat even weten hoe en wat verder als je het app terug hebt.
Ben benieuwd.
Ik ben ook benieuwd ...  clown1 volgens de website ligt 'ie bijna weer bij de winkel!

NR1501N (Klipsch HDT300) / UD5005N

sattie

Neem aan dat het opgelost is, aangezien we niets meer horen ?

Remco

Citaat van: sattie op maart 15, 2011, 21:56:12
Neem aan dat het opgelost is, aangezien we niets meer horen ?
Eh nee, oh sorry... ben helemaal vergeten feedback te geven! Goed dat de notificatie aan staat ;).

Ik heb hem dus terug, ze hebben niets kunnen bij Audioservice na een uitgebreide test. Wel hebben ze de laatste software er op gezet en geadviseerd om de TV ook van de laatste firmware te voorzien, aldus gedaan. Hier nog steeds hetzelfde probleem, dus ik vrees dat ik de UD ook even langs moet gaan brengen...
NR1501N (Klipsch HDT300) / UD5005N

sattie

Waarschijnlijk dan een combi probleem of iets dergelijks wel vreemd.