platenspeler

Gestart door g-love and special sauce, februari 06, 2011, 23:45:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

g-love and special sauce

ik kan een Technics SL 1700 MKII kopen voor 300€ in nieuwstaat.
is dit een goede deal? een goede platenspeler?

JohnWx

#46
Citaat van: g-love and special sauce op februari 14, 2011, 18:47:29
ik kan een Technics SL 1700 MKII kopen voor 300€ in nieuwstaat.
is dit een goede deal? een goede platenspeler?

Tis voor vele een onbekende het is een 1200 met een andere pitch naar mijn weten

persoonlijk koop ik voor 300 wat anders


wat voor element zit erbij ?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

g-love and special sauce

Citaat van: jwx op februari 14, 2011, 21:07:42
Tis voor vele een onbekende het is een 1200 met een andere pitch naar mijn weten

persoonlijk koop ik voor 300 wat anders


wat voor element zit erbij ?

te laat de platenspeler is vandaag verkocht  violent1
verkoper stelt mij nu een Technics SL-1800MKII met een Technics EPS270 C element.

Ik verondertsel dat dit in dezelfde categorie zit als de 1700.

Wat zou jij kopen voor 300€ dan?

Jeroen

Yamaha RX-A1010, Naim Supernait, Naim hicap DR, Naim ND5XS, Oppo bdp-103 darbee edition, Linn Majik 140, Linn Majik 112 & 10x linn unik , B&W db3d, jvc DLA-X5900WE, Lehmann Black Cube, Rega RP40, i-qube V2 / dragonfly red een AT ATH-A7 hoofdtelefoon.

drees62

Is de nieuwe Rega P1 niks voor je? Heb je een nieuw spelertje dat zeer goed getest is.

Is bij What Hifi gekozen tot beste platenspeler onder de 300 (pond)
Op termijn ook nog te upgraden met een "performance-pack"  :wink:

http://www.rega.co.uk/index2.htm

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

g-love and special sauce

kogel is door de kerk!
ik heb een 2de hands Technics SL1210MKII met stanton 500-II element in ab-so-lute nieuwstaat op de kop kunnen tikken! geen krasje te bespeuren (zowel de kap als de speler zelf)
echt een koopje kunnen doen HB


jowa


audiof. zonder budget

Dit technics roept herinneringen op ( ik zou bijna zeggen, van toen ik nog en woest aantrekkelijk was, maar dat doe ik niet :wink:)

Ik had deze toentertijd ge-upgrade met een Philips GP412 mkII gold element, gevuld met een van de hul elliptische naald..... was er helemaal weg van. Soms heb je wel eens van de "ikonen" waar je later spijt van hebt, dat je ze weg hebt gedaan.
Nunquam perfectum, Marantz PM-80, Marantz SA 8400
Set 1: Marantz SR7005, UD7006, Floating Cameleon Queen, Cameleon Melody, Cameleon Voice, 2x Klipsch KSW-10
Set 2: Pioneer VSX-LX52, BDP-LX52, 2x Pioneer S-71k, SS-LAC505ED , SS-LA500ED, BK-XXls400df

g-love and special sauce


JohnWx

zou alleen wel die spijker ter zijnertijd door een ander type element vervangen


Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

g-love and special sauce

Citaat van: jwx op februari 17, 2011, 17:19:35
zou alleen wel die spijker ter zijnertijd door een ander type element vervangen



ben ik sowieso van plan.
Suggesties? wel betaalbaar aub...

JohnWx

DENON DL-110 / 160
GRADO Prestige serie


straks vind je die Stanton wel lekker klinken
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

g-love and special sauce

Citaat van: jwx op februari 17, 2011, 19:24:39
DENON DL-110 / 160
GRADO Prestige serie

hoe ga ik hiervoor best te werk?
cartridge kopen via het net? is de installatie daarvan doenbaar?  ik vind de Denon DL110 aan 130€ a 140€ nieuw te koop.
Of ga ik beter nr een hifi zaak? maar ik moet er 1 hebben in de buurt van Brugge-Gent (België).