Ruimte ben ik nog mee bezig, namelijk de akoestiek is nog niet optimaal. Wat het verschil is tussen de oude en nieuwe ruimte, daar zitten duidelijk plussen en minnen
Zo was mijn oude ruimte erg smal 2,5 meter, bij 4 meter wat ik nu heb. Zit nu ook op drie meter scherm te kijken
Tevens een raam wat ik kan blinderen, zo kan het geheel ook een keer luchten ( raam is tevens een speciaal raam namelijk geluidsdicht )
Op ht alleen maar plussen, zo heb ik ruimte voor 4 monitors die ik aan het plafond heb hangen. Atmos geluid is super.
Nu het stereo: mmm was in mijn oude ruimte anders, zo was het geheel wat minder gedetailleerd maar was het laag beter onder controle. Misschien omdat de ruimte toen 7 meter lang was, en er op de luisterplek minder staande golven waarneembaar waren.
Mijn nieuwe ruimte, klinkt het wat ruimtelijker, maar is het laag niet controleerbaar dus daar moet ik nog iets aan doen.
Misschien een meting
hangt ook weer van het volgende af.
Er zijn plannen ( denk wel een keer aan jou verteld ) dat we over een aantal jaren misschien weer gaan verhuizen.
Dus alles is weer mogelijk