Vanmiddag weer gezellig op de koffie geweest bij William en Riet. Was eigenlijk nog niet zo heel erg lang geleden, maar wat leuk is moet je vaker doen hè
Net voor enen aangekomen vanmiddag, doe er steeds korter over
. Ontvangst met een lekker bakkie nespresso en een heerlijk stuk banketstaaf...hmmm... heerlijk.
Arjan is inmiddels ook aangekomen en gezellig met z'n drieën bij gepraat.
Toen was natuurlijk het tijdstip aangebroken om de, inmiddels zeer bekende, separate luisterruimte weer te bezoeken. Telkens weer indrukwekkend om te zien hoe mooi en netjes afgewerkt deze ruimte is. Aansturing van verlichting en surroundsysteem allemaal vanaf de afstandsbediening van William. Mooi hoor!!!!
Natuurlijk ook nog geluisterd naar de diverse sets. Tijdens een vorige M&G zijn er middels diverse metingen door drees62 een aantal "probleem frequenties" gedefinieerd die geheel of gedeeltelijk zijn te beïnvloeden door het afstoppen van de reflexpoorten van de Phonar's. Ook wij hebben hiermee geëxperimenteerd natuurlijk. Naar onze smaak werd het beste resultaat behaalt door de "baspoort" af te stoppen middels een foamplug en de "midpoort" gewoon open te laten. Bij het afsluiten van beide poorten misten Arjan William en ik toch te veel laag en mid informatie waardoor de muziek vlak en niet meer levendig "kleurloos" ging klinken. Belangrijk om te onderkennen is dat dit ook smaak gebonden is
Tijdes de "HT-sessie" is die werkelijk monsterlijke sub ook nog aan het werk gezet...... man, man, man, wat een beleving telkens weer. Stoelen, vloer, wanden, buik, enz. enz. beweegt mee. Wat een spectakel
Daarnaast hebben we weer lekker bij kunnen praten over van alles en nog wat. Ik begin me steeds meer te realiseren dat dit laatste misschien wel 1 van de leukste dingen is van dit soort ontmoetingen als je elkaar wat beter leert kennen. Je zou bijna gaan denken dat het plannen van een M&G hierom te doen is
William en Riet, ik wil jullie nogmaals danken voor de erg gezellige en goed verzorgde middag.
Arjan, ook jij weer bedankt voor de gezelligheid.
Het was weer....