Citaat van: Kokkie op juni 21, 2008, 16:24:49
Ik vind het maar vreemd het netkabel verhaal. er zijn veel voor en tegens. Zelf geloof ik er niet in terwijl ik wel Isoteks heb gehad. Ben ook niet bezig geweest met luisteren of er verschil was. Ik kon ze voor de inkoopsprijs kopen en het zag er leuk uit. En naar mijn idee blijft er na een netfilter ook interferentie aanwezig.
Alleen gezien de vele verhalen durf ik zo onderhand niet meer te zeggen dat het onzin is.
Kokkie ik zie dat je een Accuphase E-301 hebt , ken je daar ook de netsnoeren van verwisselen ?
Op mijn Accuphase E-408 kan ik dat iig wel , ik gebruik hier een netsnoer op van Van Den Hul - The Mainstream .
Bij mijn versterker geeft dat een veel mooiere klankkleur en wordt het ook sprankelender en de rest noem ik niet op dat weten we inmiddels allemaal wel gezien de vele discussies hierover .
Ik zou zeggen als je het netsnoer kan wisselen probeer het dan gewoon eens uit en leen bij de dealer een netsnoer het kost je niets maar je weet wel het resultaat , en let dan vooral op de klankkleur want die veranderd nog het meest .
En nu maar hopen dat je de stap wil wagen van mijn kant gezien dan .
Mooie versterker heb je zeg , ik heb even gezocht naar foto's op Google .
Ik heb deze nog nooit eerder gezien , wat is het bouwjaar trouwens ?
Groeten EDWIN B