Citaat van: Perfect_audio op mei 07, 2011, 14:04:48
Het lijkt er op dat de communicatie met de router niet helemaal goed gaat.
Probeer eens een vast IP-adres voor de SR7005.
Bij een storing of verandering kan de 'draad' makkelijker opgepakt worden.
Echter, sommige routers willen persé zelf IP-nummers uitdelen. Even proberen dus.
Ron
Ik heb vanmiddag een harde reset gedaan op mn router.
Helaas zonder gewenst resultaat.
Nu heb ik hulp gehad met het connecten van de SR7005 met mijn thuis netwerk.
Vandaar dat ik nu wat zoekende ben.
De SR7005 is bedraad gekoppeld aan de Sitecom WL330, die draadloos connect met mn KPN Experiabox, Thomson TG789vn.
Ik heb de volgende instellingen op mijn SR7005 staan:
Proxy : off
DHCP : on
IP adress : 192.168.002.001
Subnet mask : 255.255.255.000
Default gateway : 192.168.002.254
Primary DNS : 192.168.002.254
Secondary DNS : 000.000.000.000
Als ik nu kijk in de settings van mn Thomson TG789, dan staat daar een generic device (brug) met IP adres 192.168.2.1
Ik neem aan dat dat de Sitecom is. Maar deze heeft al een statisch IP adres.
Volgens mij kan ik deze ook geen dynamisch IP adres geven, aangezien de Sitecom hard geconfigureerd staat (met 1 IP adres ingesteld).
Kan ik nog wat anders doen?