oI @ ''IKKE''
Naar aanleiding van wat je beschrijft , en wat ''JIJ'' mist in weergave, heb ik even mee zitten denken.
Namelijk , die 7001 in KI uitvoering zal nagenoeg tot geen verschil te weeg brengen.
De pm 15s1 , is op alle vlakken gedetailleerder , behalve in laag en dynamiek, wat mij betreft is dit een erg mooie versterker die exeleert in micro info , maar voor de rest geen ballen heeft en dus erg ''lief is.
Als ik jou was zou ik toch naar een ander set speakers kijken , met een neutraler karakter ( dus niet zoals veel engelse merken , een duidelijk engelse klanksignatuur hebben) .
Met de meeste andere versterkers zal je ( soms meer / soms minder) het zelfde gemis ervaren met deze speakers.
Ik wil met boven staande , perse niet zeggen dat jou speakers slecht zouden zijn, maar je moet ervan houden.
En ik heb zelf zoiets van;.....hoe meer een speaker cq component een stempel op je geluid drukt , hoer meer dat gaat irriteren.
Ik heb nog wel wat tips wat speakers betreft , waarvan ik bijna in de blind kan zeggen dat als die op set zijn aangesloten , je wel het geluid hebt wat je zoekt.
Mars