pm 7001 ki of pm15s1

Gestart door ikke30, januari 12, 2011, 20:09:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JohnWx

Citaat van: Dennis E36 op januari 15, 2011, 01:49:40
Ho Ho de CD14 past ook prima bij de PM16 8-)
Die combi heb ik zelf ook gehad. Top spulletje 8-)

De CD16 vind ik er eigenlijk weer niet helemaal bij passen.....qua looks dan.

Die wil niemand toch  :schater:


Kan wel de CD 16 iets met je ogen knijpen

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

ikke30

Citaat van: jwx op januari 15, 2011, 10:05:01
Die wil niemand toch  :schater:


Kan wel de CD 16 iets met je ogen knijpen



das niet echt een mooi ding redface
Marantz pm-15s2 LE(mijn LE)*Marantz na-7004*Marantz cd-6003*B&W 683s2*W&M Black Magic*van den hul The Name*W&M NF6-G*via-blue kabel managment

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Dennis E36

Die CD16 vind ik ook niet echt mooi :oops:.

Die CD 14 daarentegen :-D hello


Ach ja...zijn de looks belangrijk?? De Tannoy Kensington SE vind ik ook niet mooi, maar de klank notworthy
Pink Faun - Innuos - Audioquest - Kemp

ikke30

Citaat van: Dennis E36 op januari 15, 2011, 12:41:36
Die CD16 vind ik ook niet echt mooi :oops:.

Die CD 14 daarentegen :-D hello


Ach ja...zijn de looks belangrijk?? De Tannoy Kensington SE vind ik ook niet mooi, maar de klank notworthy


:schater:waar komen die vandaan uit de kerk :schater:
Marantz pm-15s2 LE(mijn LE)*Marantz na-7004*Marantz cd-6003*B&W 683s2*W&M Black Magic*van den hul The Name*W&M NF6-G*via-blue kabel managment

joep

#65
De klank daar gaat het om, de rest is bijzaak.
Kan natuurlijk ook dat je al zo veel naar deze boxen hebt geluisterd dat het allemaal zo vast zit in jouw hersens. Het is dan meer herkenning dan wat anders.
Het zal dan niet meevallen om iets anders te vinden dat misschien wel beter is maar niet door jou als beter ervaren wordt.

JohnWx

Citaat van: ikke30 op januari 16, 2011, 09:35:46
:schater:waar komen die vandaan uit de kerk :schater:

Audio cultuurbarbaar violent1
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

VANZOMERENG

de B&W 683 zijn mooie speakers !

Wat is je budget eigenlijk voor een versterker !
Vlgs mijn zijn de PM15S1 wellicht sporadisch nog wel voor 1.000 nieuw te scoren
Informeer eens http://www.hchifi.nl/ --> zeer scherpe prijzen  yamaha / marantz etc..

M.b.t. jouw opmerking, dat je versterker nogal warm wordt, doet me vermoeden, dat je luid speelt ?
Wel eens overwogen een NAD C375 op je speakers te proberen of dit daadwerkelijk tot verbetering leidt !

Het grote gevaar van een audiofiele hobby is, dat als je nu een zeer goede versterker koopt
bijvoorbeeld een PM15S1, we je over een half jaar hier terug zien met de opmerking,
ik denk dat er meer uit de versterker te halen is, "kunnen jullie me adviseren in betere speakers"  :-D



 

Dennis E36

Citaat van: joep op januari 16, 2011, 11:36:12
De klank daar gaat het om, de rest is bijzaak.
Kan natuurlijk ook dat je al zo veel naar deze boxen hebt geluisterd dat het allemaal zo vast zit in jouw hersens. Het is dan meer herkenning dan wat anders.
Het zal dan niet meevallen om iets anders te vinden dat misschien wel beter is maar niet door jou als beter ervaren wordt.

Blijft toch altijd een kwestie van smaak. Ik heb deze luidsprekers in totaal nu maar liefst 2x gehoord :-D
Dus dat valt op zich wel mee. De eerste keer op de VAD show 2009 en afgelopen jaar een keer bij Klankbeeld in Wageningen.

Ik zou ze toch echt heel graag willen hebben ondanks de looks....alleen de prijs he....... :-o

Pink Faun - Innuos - Audioquest - Kemp

ikke30

Citaat van: VANZOMERENG op januari 16, 2011, 12:24:19
de B&W 683 zijn mooie speakers !

Wat is je budget eigenlijk voor een versterker !
Vlgs mijn zijn de PM15S1 wellicht sporadisch nog wel voor 1.000 nieuw te scoren
Informeer eens http://www.hchifi.nl/ --> zeer scherpe prijzen  yamaha / marantz etc..

M.b.t. jouw opmerking, dat je versterker nogal warm wordt, doet me vermoeden, dat je luid speelt ?
Wel eens overwogen een NAD C375 op je speakers te proberen of dit daadwerkelijk tot verbetering leidt !

Het grote gevaar van een audiofiele hobby is, dat als je nu een zeer goede versterker koopt
bijvoorbeeld een PM15S1, we je over een half jaar hier terug zien met de opmerking,
ik denk dat er meer uit de versterker te halen is, "kunnen jullie me adviseren in betere speakers"  :-D




ja klopt als de muziek goed klinkt gaat ie wel eens wat harder HB
ach je moet je geld toch ergens aan kwijt
zo blijf je een beetje up to date zal k maar zegge he 8-)

nad heb k nie echt gehoord op b&w
marantz heeft toch mn voorkeur anders zaten we hier niet :wink:
Marantz pm-15s2 LE(mijn LE)*Marantz na-7004*Marantz cd-6003*B&W 683s2*W&M Black Magic*van den hul The Name*W&M NF6-G*via-blue kabel managment

JohnWx

#70
Citaat van: ikke30 op januari 16, 2011, 15:51:53
ja klopt als de muziek goed klinkt gaat ie wel eens wat harder HB
ach je moet je geld toch ergens aan kwijt
zo blijf je een beetje up to date zal k maar zegge he 8-)

nad heb k nie echt gehoord op b&w
marantz heeft toch mn voorkeur anders zaten we hier niet :wink:

er zijn er meerdere die het "vak" in zijn gegaan en nu Marantz loos  :yes:

Noem geen namen maar een is er Moderator en woont in een audiofiel gebied een heeft een logo van Pol Audio en iemand met een pioneer naam die er voor de moeite maar een Marantz set als 2de heeft ingevuld
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

WimPeu

#71
Staat nu een erg mooi Densen setje te koop. Met HT doorlus als ik me niet vergis. Misschien geen Maantz maar of dat een nadeel is.... :angel:

Versterker. :kwijl:

http://www.densen.dk/index.php?page=products&produkt=b110

Cd speler. :kwijl:

http://www.densen.dk/index.php?page=products&produkt=b410
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

ikke30

Citaat van: WimPeu op januari 16, 2011, 17:24:21
Staat nu een erg mooi Densen setje te koop. Met HT doorlus als ik me niet vergis. Misschien geen Maantz maar of dat een nadeel is.... :angel:

Versterker. :kwijl:

http://www.densen.dk/index.php?page=products&produkt=b110

Cd speler. :kwijl:

http://www.densen.dk/index.php?page=products&produkt=b410

geen marantz maar ziet er errug strak uit :kwijl: :kwijl:
kijken waar het te koop is :-P
Marantz pm-15s2 LE(mijn LE)*Marantz na-7004*Marantz cd-6003*B&W 683s2*W&M Black Magic*van den hul The Name*W&M NF6-G*via-blue kabel managment

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

ikke30

sorry net buiten budget (waf) :oops:

wel een mooi setje zeg 8-)
Marantz pm-15s2 LE(mijn LE)*Marantz na-7004*Marantz cd-6003*B&W 683s2*W&M Black Magic*van den hul The Name*W&M NF6-G*via-blue kabel managment