Marantz UD5005 ervaringen tot nu toe

Gestart door sandori5, januari 06, 2011, 20:04:45

Vorige topic - Volgende topic

nino

Hallo,

Ik heb gisteren de ud5005 aangeschaft en aan mijn sr1601 gehangen.

Heb alleen een vraag over het streamen.

Ik wil graag video bestanden streamen vanaf mijn synology NAS. Als ik een bestand aanklik (uiteraard een die ondersteunt word door de ud) Gebeurt er weinig. Het is net of de UD vast loopt?

Heeft iemand anders daar ervaring mee.

Alvast Bedankt.

JohnWx

Citaat van: nino op februari 25, 2011, 10:32:10
Hallo,

Ik heb gisteren de ud5005 aangeschaft en aan mijn sr1601 gehangen.

Heb alleen een vraag over het streamen.

Ik wil graag video bestanden streamen vanaf mijn synology NAS. Als ik een bestand aanklik (uiteraard een die ondersteunt word door de ud) Gebeurt er weinig. Het is net of de UD vast loopt?

Heeft iemand anders daar ervaring mee.

Alvast Bedankt.

hoor je vaker dat de UD slecht of helemaal goed streamt
maar daar hebben we streamers voor
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Vlearmoes

Na kijken of de UD ook idd met aangeboden bestanden kan werken

Hier werk ik ook met dezelfde nas   en gebruik een medi8er (400) die echt alles afspeeld  (80,=)
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

Taxus7

Ik heb al een paar keer een firmware update gehad voor de UD5005. Klopt dit wel? Youtube doet het overigens nog steeds niet, wanneer komt hiervoor een update?

Stadium III

Kan idd wel kloppen dat er meerdere update's zijn geweest zo ook hier
Ook ik heb nog geen youtube
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

kinzo79

Citaat van: klart_ljud op januari 19, 2011, 14:31:07

Algemeen:
- het is mij één keer overkomen dat ik de speler niet meer aan kon zetten vanuit de standby stand. De speler reageerde niet op een druk op de knop of op de afstandsbediening. Na een stroom-reset ging het weer goed.

Weet je wellicht al dat dit een setting is. Via de settings kan je powersaving uit zetten. :yes:

reinold

Ik heb een UD 5005 in combinatie met een SR 7005.

Ik zit echter met een probleem, het lukt me niet om films full-screen af te spelen.
Het heb een LCD tv en de opties 16:9 Squeeze auto en de optie Wide 16:9 geprobeerd, echter als ik een film afspeel dan hou ik altijd een zwarte balk boven en onder in het scherm.

Is dit normaal of is hier iets aan te doen?

still life

Citaat van: reinold op juli 21, 2011, 11:21:38

Ik zit echter met een probleem, het lukt me niet om films full-screen af te spelen.
Het heb een LCD tv en de opties 16:9 Squeeze auto en de optie Wide 16:9 geprobeerd, echter als ik een film afspeel dan hou ik altijd een zwarte balk boven en onder in het scherm.

:yes:

heb ik ook a/d hand, je kan evt met je tv gaan zoomen naar full screen

The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

JohnWx

heeft te maken met bioscoop formaat hoezo uniform

zoomen kan maar 16/9 is 16/9 volgens mij not dus
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Stadium III

Dit is maar net hoe het formaat op disc gezet is

Het is allemaal wel breedbeeld maar Full breedbeeld is er bijna niet

De Stukken Imax in the dark knight en bij Tron zitten wat full breedbeeld stukken in
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

DoctorJacoby

Zit nu met een probleempje ...

Bij het afspelen van de Blu-ray discs "Sherlock" (serie) and "127 Hours" maakt mijn UD5005 een hels lawaai.

Vooral bij 127 Hours is het niet uit te houden.

Bij andere discs geen problemen ...

Bij m'n Panasonic (2 blu ray spelers) en PS3 spelen ze probleemloos en geluidsloos af.

nino

Youtube update aanwezig !!!!

Gr. nino

Marantz 81

ow das mooi  pompom  werkt het nu ook bij jou ?

ik heb de ud5005 in maart gekocht ,maar weet niet eens wat die allemaal kan  :schater: gebruik hem ook bijna nooit ,waar kun je die update downloaden ?  bij marantz zelf of moet je dat via de ethernet aansluiting doen ?

still life

Citaat van: Marantz 81 op augustus 21, 2011, 13:40:18
waar kun je die update downloaden ?  bij marantz zelf of moet je dat via de ethernet aansluiting doen ?

:yes:
The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300