hoe aan te sluiten?

Gestart door koale, december 27, 2010, 16:49:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

koale

#15
Citaat van: marvin op december 28, 2010, 18:47:21
Uiteraard moet het kwaliteit zijn, maar dat hoeft geen honderden euro's te kosten.
Niet dat ik iemand zou willen weerhouden een kabel van 250euro te kopen hoor, helemaal zelf weten.
Maar als jij een kabel van 50 euro hebt en hij werkt zoals het hoort te werken zonder storingen of iets dergelijks dan koop ik gewoon die kabel van 50 euro, scheelt toch zo'n 180 euro. Kan ik vast wel iets leuks mee doen, o.a. een kleinigheidje voor mijn vrouw (moet wel een redelijk bedrag blijven uiteraard :yes:, zeg zo'n 50 euro max) want die staat ook al een paar dagen op haar achterste poten shutup van "welja, een kabel van dik 200 euro, tuurlijk joh, de euro's groeien bij ons toch aan de boom". Vrouwen, waarschijnlijk allemaal hetzelfde. Hopelijk is ze dan weer een poosje rustig :angel:.

Marvin

Het fijne met hdmi kabels is dat wanneer ze niet correct werken je dit vrijwel direct ziet.
Met het geluid net zo, je versterker herkend geen digitaal signaal als dit niet compleet door komt.
Of hij werkt goed, of niet.

Cadfael

Citaat van: koale op december 28, 2010, 13:03:32
...
Ik kan de receiver namelijk niet verhuizen naar een andere plek in de kamer, daar is eenvoudig geen passende ruimte meer voor in de woonkamer aangezien ik ook al een andere Marantzcombinatie (pm15s1 en sa11s1) puur voor muziek in stereo heb staan :-D.

Even een gek idee, maar waarom verplaatst je je stereospullen niet naar de andere kamer en maak je daar je luisterkamer van en gebruik de woonkamer dan voor het filmwerk.
En als je maar 1 set speakers hebt lijkt me een audiokabel van die lengte goedkoper dan een hdmi-kabel, of zie ik dat verkeerd?


SR6004, Davis Accoustics speakers, Phonar AS200/EdMa subwoofer, philips 46plf9704 Led tv, bdp8000 bluray, PS3, Wii.

koale

Citaat van: Cadfael op december 29, 2010, 08:54:08
Even een gek idee, maar waarom verplaatst je je stereospullen niet naar de andere kamer en maak je daar je luisterkamer van en gebruik de woonkamer dan voor het filmwerk.
En als je maar 1 set speakers hebt lijkt me een audiokabel van die lengte goedkoper dan een hdmi-kabel, of zie ik dat verkeerd?
Ik heb de mogelijkheid niet om naar een andere ruimte/kamer te verhuizen met mijn stereoset. Ik heb alles in de woonkamer staan omdat ik geen andere ruimte/kamer over heb. Ik zou het wel graag willen, :yes: een ruimte waar ik niemand tot last ben maar vooral waar niemand mij tot last is. Geen gezeur meer dat de muziek zachter of uit moet of dat het gedreun van de subwoofer tijdens een film enorm irriteert. Ik zou wel een soort van bunker achter het huis wllen bouwen maar ik denk niet dat mijn vrouw daar nou weer blij mee zou zijn want ze zou me vast niet vaak meer zien ben ik bang. :schater: :schater: :schater:

Cadfael

Mijn leesfout, *andere plek in de kamer* was wat je zei.

ik bedoelde eigenlijk, wissel ze van plek om :)

maarja, je komt er vast wel uit, succes in ieder geval.
SR6004, Davis Accoustics speakers, Phonar AS200/EdMa subwoofer, philips 46plf9704 Led tv, bdp8000 bluray, PS3, Wii.

koale