Samsung UE40C7700 LED 3D TV & Samsung BD-C6900 Blue Ray 3d

Gestart door HiFi gek, december 20, 2010, 22:51:16

Vorige topic - Volgende topic

HiFi gek

Ik heb mijn interesse inmiddels ook gekregen voor beeld weergave .

Heb namelijk een nieuwe TV gekocht + Blue Ray speler .

De TV wordt dinsdag 21 december thuis bezorgt

TV  =   Samsung -  UE40C7700     ( Led tv , 3D )    200Hz

Speler  =  Samsung    BD-C6900   ( Blue Ray , 3D )

Netfilter  =  PS Audio  -  Quintet Power Center      ( stond voorheen op mijn stereo set )

Decoder  =  UPC Digitale HD decoder met harddisc 250Gb

Kabels  =  Van den Hul antennekabel , MIT hdmi kabel

Accesoire  =   Cable Antenna Isolator (Kemp Electronics)  , die voorkomt aardlussen en geeft tevens beeld
                        verbetering

Misschien laat ik hier ook nog een aparte stroomgroep voor aanlegen door Kemp Electronics .

Ik moet ook nog externe luidspreker boxen aanschaffen hiervoor , maar dat wordt dan wel noodgedwongen een simpel 2 kanaals setje .
Ik heb er helaas de ruimte niet voor om ook nog een serieus meer kanaals systeem te plaatsen .
Ik ga dus enkel voor de maximaal haalbare beeld weergave in de bestaande situatie .

Eventuele tips van jullie kant om mijn beeld weergave nog verder te verbeteren zijn dan ook welkom bij deze . veel ervaring heb ik namelijk nog niet met deze voor mij nieuwe materie .

Groeten  EDWIN  B 

lo

notworthy
Goed bezig Edwin  pompom
Maar euhh....... d'r stond hier nog ergens een mogelijkheid voor een schitterende center speaker van dynaudio :kwijl:
Je weet wel die je mij en marantz81 in ons maag wou splitsen.  :schater: :-D

groet,

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Binnenkort is Edwin ook vertrokken naar het HT forum

Mooie spullen Edwin

Maar waarom geen

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

HiFi gek

De Samsung UE40C7700 TV komt in de plaats van een Panasonic TH-37PX80E (HD ready) Plasma tv .

Als de TV morgen is thuis bezorgt dan zal ik even een korte beschrijving geven van het verschil in beeld weergave tussen de Panasonic en de Samsung .

De 3 D brillen laten nog even op zich wachten .
Bij de Blue Ray 3D speler BD-C6900 heeft Samsung op dit moment een actie lopen .
Je krijgt een 3D starter kit kado t.w.v. 229 euro , bestaande uit twee 3D brillen van het type : SSG-2100 + vier 3D Blue Ray films .

De 3D films zijn

How to train your dragon  (tekenfilm)
Mummies  (documentaire )
Into the deep  ( Imax film )
Galapagos  ( Imax film over de Galapagos eilanden )

Groeten  EDWIN  B

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

lo

HiFi gek

Citaat van: jwx op december 20, 2010, 23:09:30
Binnenkort is Edwin ook vertrokken naar het HT forum

Enkel als extra forum erbij hoor , bij het HT forum heb ik mij al in 2007 aangemeld met enkel interesse in het stereo gebeuren .
Deed er alleen niets meer mee , maar ik ga er vanaf nu weer naar toe voor de Home theater sectie .

Groeten  EDWIN  B

HiFi gek

JWX

Jeetje toch , wat heb je daar nou toch voor prachtige Accuphase kwijl apparatuur neer geplaatst .

Helaas heb ik het geld er niet voor , had ik dat wel dan had ik dat geld eerder besteed aan 2 kanaals stereo apparatuur .

Zoals ik al eerder melde heb ik stomweg geen ruimte beschikbaar voor een meerkanaals set erbij .
Die 2 kanaals set van mij staat nogal uh prominent opgesteld in de woonkamer , en dat blijft uiteraard ook zo .
Met een extra meerkanaals set erbij zou ik heel de indeling van mijn woonkamer aan moeten gaan passen , daar zou de weergave van mijn stereo set erg onder te lijden hebben , daar wil ik niet eens aan denken .

Groeten  EDWIN  B

mars

stupid

PFFFFFFFFF , phoeh ......''rockefeller'' :lol:  ga jou voortaan ''rockefeller hifigek'' noemen.

Ik jaloers????????????..........................volmondig JA :yes: , maaaaaaaar niet afgunstig hoor , ik vind dat je hele mooie spullen koopt :yes:

En bovenstaande is geintje he. :wink:

je hebt straks PM trouwens
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

JohnWx

Citaat van: HiFi gek op december 20, 2010, 23:32:58
JWX

Jeetje toch , wat heb je daar nou toch voor prachtige Accuphase kwijl apparatuur neer geplaatst .

Helaas heb ik het geld er niet voor , had ik dat wel dan had ik dat geld eerder besteed aan 2 kanaals stereo apparatuur .

Zoals ik al eerder melde heb ik stomweg geen ruimte beschikbaar voor een meerkanaals set erbij .
Die 2 kanaals set van mij staat nogal uh prominent opgesteld in de woonkamer , en dat blijft uiteraard ook zo .
Met een extra meerkanaals set erbij zou ik heel de indeling van mijn woonkamer aan moeten gaan passen , daar zou de weergave van mijn stereo set erg onder te lijden hebben , daar wil ik niet eens aan denken .

Groeten  EDWIN  B

Oke

Dan deze Samsung soundbar voor onder of op de tv met subwoofer

mars

Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon

JohnWx

JohnWx

mars

stupid

hahaha moet je mij hebben :lol:?

En gek maak je me ook niet , want DAT ben ik al byebye
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon