Tussen 20:00 uur en zo even geleden hebben Rien en ik de laatste puntjes op de i gezet wat betreft de transfer van een deel van mijn set naar hem. De PM7200, SA8003 en de ST5001 staan eind augustus bij hem thuis de entertainment te verzorgen. John en ik dragen zorg voor het transport naar de verdieping onder mij. Samen sluiten wij ook alles aan. Ik ga Rien helpen bij de aanschaf van (nieuwe) vloerstaanders; Rien opteert voor een aanschaf via het internet. En last but not least: halverwege augustus betaald Rien de afgesproken bedrag aan mij. Dit valt in alle opzichten een gentlemen's deal te noemen; ik heb dan wel niet het onderste uit de kan gehaald, maar wie doet dan ook? Doch het is meer dan de moeite waard. En wat ik al eerder zei: Rien blij, ik blij, want Rien is ook tevreden met de "kleur". Zwart vind hij voor audio ook de enige en de enige aanvaardbaarbare "kleur": "Dat zilver lijkt nergens op en klinkt nergens naar"...

En dan staat na 23 augustus hier een zwarte PM8005 tussen de andere audio apparatuur.