Citaat van: Nb op april 18, 2017, 15:09:41

Zelfs 500,- scheelt het. Voor ong.850,- is de 8005 te koop, de 6006 voor ong. 350,-
Voor mij betekent dat meer dan twee maanden boodschappen doen; Ik stop maandelijks EUR 230,00 in de huishoudpot van John en mijzelf. Een PM8005 betekent voor mij ruim 4 maanden langer sparen, en heb ik dan ook zoveel geduld... Ik moet het echt hebben van meevallers (toeslagen e.d.) en die zijn door de overheid steeds meer wegbezuinigd. Mijn vakantiegeld gaat grotendeels - EUR 400,00* - naar John zijn nieuwe receiver, nadat de vorige plotseling de geest had gegeven. Dus ik ben gedwongen mijn eigen wensen enigszins bij te stellen. En hoe ik de Harbeths meeneem naar Overgaauw vormt een probleem op zich, daar ik zelf alleen maar over een fiets beschik en er niemand in mijn kennissen- of vriendenkring over auto beschikt. De bus komt daarvoor niet in aanmerking door het soms ronduit onbeschofte gedrag van de chauffeurs, al stopt de bus 2 ook in de Breestraat en de Korevaarstraat, beiden vlakbij Overgaauw. Ik moet er nog maar eens goed over nadenken en het met John bespreken. Komt goed.

Volgende week donderdag wordt het hem niet, want dan moet ik 's middags naar de fysiotherapie, dus wordt het een week later.

* Dit bedrag krijg ik in december dubbel en dwars terug.