Citaat van: Cornelis1921 op april 16, 2013, 04:47:38
Zou mijn "Postcard from the edge." al in Baltimore, MD, USA zijn plaats van bestemming, Marin Alsop, hebben bereikt?
Message from the edge Pt. 3.
Kaartje zal zijn bestemming wel bereikt hebben, maar Marin zal mij wel zo langzamerhand zat zijn geworden. Juridisch kan mijn gedrag niet als stalking aangemerkt worden daar het in alle openbaarheid en met naam en toenaam gebeurt, hoewel stalking betekent letterlijk 'hinderlijk volgen' of 'belagen'en dat doe ik zeker, dus kom maar op.... Daarbij komt nog zij beschikt over mijn volledige NAW-gegevens en maak ik geen gebruik van hide-ip-adressen o.i.d. Ik ben volkomen traceerbaar en zowel aanspreekbaar, aansprakelijk en verantwoordelijk voor al mijn acties op dit gebied. En doe dit willens en wetens. Ook mijn schrijfsels op het forum kan meegenomen in de bewijslast, wat ik nooit zal ontkennen. Men kan mij niet meer drogeren daar ik dat al ben: Cisordinol en Depakine.
Wat nu? Nog meer exposure? Ik moet het zowel van mijn stamina als van mijn creativiteit hebben.
Marin haalt binnenkort zowel de headlines als de covers omdat zij totdantoe de eerste vrouw is die 'The Last Night of the Proms', hèt event op klassieke muziekgebied, gaat leiden, en dat wereldwijd 'live' wordt uitgezonden - alleen ik zal dat niet kunnen zien omdat John daar nu eenmaal niet van houdt en om nu alleen... - dat is op niet alleen op het gebied van entertainment wereldnieuws. Ook zal dit jaar zij hoog scoren de Time Magazine 100 Most Important. Maar je innerlijk doel realiseren is een ander verhaal de de uiterlijke doelen en dat terwijl zij de dezelfde bron hebben...: "Marin, who is your real muse?" Niemand begrijpt het en ik nog wel het minst: makkelijker heeft God het niet gemaakt, wel leuker!
Goodbye and good luck!
Kindest Regards,
Cor.
"Damn you Lucifer!"