Zometeen ook testen met Twaron Angelhair

Gestart door Maurice, december 16, 2010, 21:04:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Maurice

Ga ergens tussen kerst en oud-nieuw ook testen met Angelhair!

Heb een test sample kunnen bemachtigen, en die ga ik eens proberen in mijn Scan Speak Reference monitoren. Is een BR systeem (met rietjes in de pijp), maar ik heb al gezien dat het spul vrij goed bij elkaar blijft.

Overigens is dit A-kwaliteit, die niet vrij in de handel te verkrijgen is  :evil:
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

lo

Kijk alweer een durfal die het gaat proberen. Succes en veel plezier met de proeven die je gaat doen. Ben benieuwd naar het resultaat. :yes:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Maurice

Citaat van: lo op december 16, 2010, 21:14:36
Kijk alweer een durfal die het gaat proberen. Succes en veel plezier met de proeven die je gaat doen. Ben benieuwd naar het resultaat. :yes:

groet,

lo
Mwah, durfal valt wel mee, ik heb die speakers ook zelf in elkaar gezet, dus zo spannend is het niet :)

Ik ben ook benieuwd of ik het hoor.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

lo

Ohhhhhwwwwww........ gesneden koek dus. :-D pompom
Maar dat betekend dat je er nog meer plezier aan gaat beleven.
We lezen het wel hier :yes:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

succes met het testen  :-)

wat is er anders aan de twarron die jij nu hebt dan ? hogere dichtheid of zo ?

Maurice

Citaat van: Marantz 81 op december 16, 2010, 22:52:08
succes met het testen  :-)

wat is er anders aan de twarron die jij nu hebt dan ? hogere dichtheid of zo ?
De hoogste kwaliteit draad. De dichtheid bepaal je zelf door in elkaar te duwen of uit elkaar te trekken.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Marantz 81

ok duidelijk  :yes:

ben benieuwd naar je bevindingen

gerard

Citaat van: Maurice op december 16, 2010, 21:04:21
Ga ergens tussen kerst en oud-nieuw ook testen met Angelhair!
Leuk!
Ga je net als hifigek wat twaron toevoegen? of net als mij je volledige demping vervangen?

Citeer
Overigens is dit A-kwaliteit, die niet vrij in de handel te verkrijgen is  :evil:
Verkoop praatjes  :roll: dat verschil ga je toch niet horen  :angel:
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

HiFi gek

Ik ben ook erg benieuwd naar Maurice zijn bevindingen .


Groeten  EDWIN B

Leobus

CiteerOverigens is dit A-kwaliteit, die niet vrij in de handel te verkrijgen is 

Hallo Maurice,

Interessant!
Wat versta je onder A kwaliteit Twaron? Als ontdekker van de Twaron toepassing (en medewerker bij Twaron), zou ik dat toch moeten weten.
Ik ken heel wat vormen van Twaron. De hoogste kwaliteit draad? T'ís maar welke eigenschap je nastreeft.
Maak mij wijzer aub.
Hoe kom je trouwens aan dat spul? nonono

Groet,

Leobus

Maurice

Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Marantz 81


Maurice

Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Marantz 81


TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)