Maranz AV 7005 en MM 7055 in cominatie Totem speakers

Gestart door gm, december 07, 2010, 18:53:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

gm

Wil de Maranz AV 7005 en MM 7055 eventueel kopen en deze set dan combineren met Totem speakers omdat deze dicht bij een muur zijn te plaatsen.
Wie heeft er ervaring met totem speakers en welke uitvoering past het beste.
Ga zeker nog luisteren maar wil graag wat meer info hebben.

Stadium III

Ik denk dat je er een zeer mooie combo mee zult hebben !
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

drees62

Ik heb op de AV-NU in Utrecht afgelopen oktober met verbazing geluisterd naar een setje Totem Mite's. Ongelooflijk mooi voor het geld. Kleine speakers met een plaatsing en diepte waar je alleen maar diep respect voor kunt hebben. De model One's heb ik ook gehoord maar die hebben een zwaardere versterker nodig dan de Rega Mira die hier als versterker op was aangesloten.

BitByter

Citaat van: drees62 op december 11, 2010, 12:17:04
Ik heb op de AV-NU in Utrecht afgelopen oktober met verbazing geluisterd naar een setje Totem Mite's. Ongelooflijk mooi voor het geld. Kleine speakers met een plaatsing en diepte waar je alleen maar diep respect voor kunt hebben. De model One's heb ik ook gehoord maar die hebben een zwaardere versterker nodig dan de Rega Mira die hier als versterker op was aangesloten.
Waar in Utrecht heb je geluisterd?

Whisper.nl

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

drees62

#5
Citaat van: BitByter op december 24, 2010, 16:27:17
Waar in Utrecht heb je geluisterd?

Op de AV-NU beurs in de Jaarbeurshallen. Zeg maar de opvolger van de VAD-show. Was een driedaags evenement waar ook de (Belgische) importeur van Totem/Riga stond.

Jeroen

Citaat van: Whisper.nl op december 25, 2010, 18:16:33
Totem Arro, Net aangeschaft. Combi met de accuphase E-305.
Ben onder de indruk van het mooie mid en hoog en tevens 3D.
Je zult verbaasd zijn naar het laag wat deze boxen produceren.
Wil je nog meer laag en heb je iets meer in de beurs kun je omkijken naar de Sttaf.

Groet Whisper  byebye

Bij de hifiwinkel waar ik kom hebben ze mij ook een set totem arro luidsprekers aanbevolen samen met een Naim Nait 5i of een Naim Nait XS, volgens hun moet dit een geweldige combi zijn.
Als je alleen al naar de recensies kijkt dan komt dit kleine luidsprekertje er heel goed uit, en wat ik me ook heb laten vertellen is dat de instap luidsprekers heel veel waar voor hun geld geven.
Ben inmiddels al op de goede weg heb al een aardig zakcentje gespaard maar moet nog een beetje geduld hebben, ik denk dat ik toch wel voor de Naim Nait XS ga want die is in de toekomst te upgraden met eindversterker of een highcap (dan word de voorversterker gevoed door een eigen voeding) dit natuurlijk in combi met een setje Totem Arro luidsprekers.

Gr. Jeroen
Yamaha RX-A1010, Naim Supernait, Naim hicap DR, Naim ND5XS, Oppo bdp-103 darbee edition, Linn Majik 140, Linn Majik 112 & 10x linn unik , B&W db3d, jvc DLA-X5900WE, Lehmann Black Cube, Rega RP40, i-qube V2 / dragonfly red een AT ATH-A7 hoofdtelefoon.

lo

Succes met je prettige plannen.
Een mooi voornemen voor het nieuwe jaar. :-D

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.