laatst door een boze meneer gemail,vond dat ik alle tracks met compositie ect op het open net moest
plaatsen?
???nu had hij de cd geript..(gestolen)..en wilde hij dus dat ik alles even voor hem wilde
type????wat ik toch maar heb geweigerd.....
waar het nu allemaal omdraaid is dat er geen cd worden gekocht...maar geleend bij vrienden ect
op een app gezet...een dan gratis wordt afgedraaid.....ik vraag mijn dan af wie betaald de rechten
van de compositie..muziekkanten studio huur opname man lay out mastering perssen ect
een redelijke cd produktie koste mij rond de 9000,-.........welke ik niet kan terug verdienen aan de
blacksurfers.daarnaast heb ik niets met zo,n app..ik wil gewoon een cd opzetten gelijk een plaat.
en oke we hangen dan volgens onze beste wim in nostalgie...maar platen draaien gebeurt toch ook.
bij mijn thuis is het streng verboden om illegaal te copy ,ik weet wat een film kost..ik gun ze de winst
want hier volgt weer een andere film/cd/sacd op,gemaakt met de winst...
voorbeeld je koopt een dure jurk...draagt het op vele feestjes en brengt het dan terug naar de winkel
he....hij past niet...door al die downloads is de cd maatschappij falliet gegaan...stof om over na te denken
denk ik