Streaming voor en tegens

Gestart door WimPeu, november 15, 2010, 09:19:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Janver

Zet die punt dan ook bij Sonos. Sonos heeft ook gewoon Airplay hoor en een fantastische gebruiksvriendelijkheid.
Hier kan uw reclame staan!

JohnWx

Citaat van: Janver op december 03, 2011, 11:22:46
Zet die punt dan ook bij Sonos. Sonos heeft ook gewoon Airplay hoor en een fantastische gebruiksvriendelijkheid.

Denk dat Sonos veel meer plus punten heeft
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Gentleman

Citaat van: Janver op december 03, 2011, 11:22:46
Zet die punt dan ook bij Sonos. Sonos heeft ook gewoon Airplay hoor en een fantastische gebruiksvriendelijkheid.

Gebruiksvriendelijk mee eens, maar Airplay heeft het helaas niet. Tuurlijk kan je muziek vanaf je iDevice afspelen, maar niet alles waarbij je Airplay kan gebruiken.

pameijer

Sonos heeft volgens mij idd geen Airplay. Wel kun je er sinds een tijdje een Airport Express aan koppelen, maar dat is een beetje suf vind ik.
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

Gentleman

Citaat van: pameijer op december 03, 2011, 23:58:31
Sonos heeft volgens mij idd geen Airplay. Wel kun je er sinds een tijdje een Airport Express aan koppelen, maar dat is een beetje suf vind ik.

dat bedoel ik dus en volgens mij kan dat ook ten koste gaan van de kwaliteit. is een prima oplossing als je de Airplay functie vaak gebruikt, zoals ik.

pameijer

De kwaliteit zal prima blijven. Maar als je Airport Express hebt heb je eigenlijk geen Sonos meer nodig. PlugPlayer op je iDevice en gaan met die banaan!
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15