SL's set

Gestart door still life, november 15, 2010, 14:12:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

still life

Citaat van: Marantz 81 op januari 14, 2011, 14:01:44
de UD5005 al binnen ?

die krengen zijn uit stock, maar kunnen elk moment binnenkomen is me verzekerd, ik hoop op volgende week ergens..

Citaat van: jwx op januari 14, 2011, 14:05:54
10 x

:wav: TTIWWP

camera is reeds aanwezig.. :-D
nu nog de player & dan gaan we die crappy phone pics vervangen..
The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

still life

update in de set:
een marantz ud5005 & wat recente pics:

eerste werk na het aansluiten was de instellingen overlopen, ff op het net voor de firmware update
dan de netwerktoegang & digital out coaxiaal afgelegd (dit maakt het booten wat sneller & moet de beste audio kwaliteit opleveren)

de analoge stereo uitgang klinkt zoals we gewend zijn vanaf de yamaha,
ik vermoed dat hier hdam modules vs opamps in de output gebezigd worden want je krijgt 'peak' op de sr, wat aangeeft dat de input overstuurd wordt
'ATT' indrukken of fysieke ATT's in het signaalpad kunnen dat verhelpen
als er hdam inzit zou deze player qua cd audio wel eens on par met de cd6003 kunnen komen, dit is evenwel giswerk mijnerzijds

wat een heerlijk apparaat zo'n all in one: cd/sacd/dvd/blu-ray:
hij doet het allemaal en vooral de hdmi aansluiting is daarbij indrukwekkend, via die ene kabel heb je meteen schitterend beeld en het beste geluid

kan dit enkel verklaren enerzijds vanuit het idee (weerom giswerk van mijn kant) dat via hdmi het signaal digitaal in de hoogste sampling rate aankomt bij de sr
anderzijds zou het kunnen dat de omzetting naar analoog in de ud minder is versus deze v/d sr
of dat er in ud een & ander afgefilterd wordt of analoog minder uitgevoerd is

het is in elk geval een meevaller want de verwachting was dat het allemaal gelijk zou klinken, en er nog een aparte dedicated CDP bovenop zou komen in de toekomst
de gebruikte hdmi is overigens een no name kabel van 5€

verder zit er nog een usb-poort op voor playback vanaf bvb usb-stick, om die informatie te zien heb je wel de tv nodig
eens op dreef is hij wat betreft inlezen voor mij even snel als een gewone CDP of DVD/blu-ray



linkse surround


rechtse surround


de zilverlingen


close ups



en het pc-setje met canton monitors







The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Niber

Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

still life

dank heren..

de spagetti/kabelzooi op de 1ste pic valt me weer tegen,  frusty
de flits maakt die wel heel zichtbaar zo..


The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

Remco

Citaat van: still life op januari 25, 2011, 17:54:50
(...) wat een heerlijk apparaat zo'n all in one: cd/sacd/dvd/blu-ray:
hij doet het allemaal en vooral de hdmi aansluiting is daarbij indrukwekkend, via die ene kabel heb je meteen schitterend beeld en het beste geluid
Ik sluit me daar 100% bij aan!

Mooie set!  notworthy  notworthy  notworthy
De kat (m/v) is er ook blij mee zo te zien, kijkt aandachtig naar de nieuwste ontwikkelingen...  :angel:
NR1501N (Klipsch HDT300) / UD5005N

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

still life

dank je remco & stadium,

de katte had er weer schijt aan, bemerk de achterwaartse oriëntatie der oren clown1
ze dacht vast: die zot gaat seffes weer kabaal gaan maken..
The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

still life

die is te zien op de 3de pic v/d rechtse surround, een yamaha YST-SW300
maar hij mag niet meespelen, daarvoor moet je meerwaarde bieden tenhuize SL..
The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

rexp

Leuke foto's. Indrukwekkende collectie cd's / dvd's ook. Aan de skulls te zien hou je van het betere levenslied?

Stadium III

Toch helemaal geen slechte sub voor wat LFE werk
Maar waarom mag ie niet meespelen
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

still life

die moest ik zodanig laag inzetten (x-en) dat hij meer stond te slapen dan wat anders..
het is gewoon voldoende met de zuilen

Citaat van: rexp op januari 26, 2011, 11:56:16
Leuke foto's. Indrukwekkende collectie cd's / dvd's ook. Aan de skulls te zien hou je van het betere levenslied?

dank je rex,
only death is real.. HB
The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

Marantz 81

ziet er goed uit ,echt mooie speakers ook die Canton,s  :yes:  pompom

je houd dus van een wat steviger muziekje  clown1 :schater:

luister je ook andere muziek of alleen maar  HB