Tijdelijk 50€ korting op nieuwe Anti-Mode 8033S

Gestart door Perfect_audio, november 11, 2010, 16:01:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Perfect_audio

Begin december zal de nieuwe Anti-Mode 8033S, de opvolger van de succesvolle C-versie, geleverd kunnen gaan worden.
Ter introductie krijgen snelle beslissers 50 Euro korting hello op hun pre-order.

Wat is er nieuw aan de S-versie?
Er zijn een aantal verbeteringen aangebracht zoals een dubbele input voor stereo versterkers, beter toegankelijke en vergulde RCA-contacten, soft aan-/uitschakelen, verbeterde dynamiek, verhoogde frequentiebereik (tot 240 Hz). Voor een volledige beschrijving kijk op de website, www.anti-mode.info, daar is ook het bestelformulier.

Ron
Mooier geluid door akoestiekcorrectie. Als je het niet gelooft, kom dan eens luisteren.

WimPeu

Ben je bereid om een demo bij mij thuis te geven? Als het echt een verbetering is koop ik hem natuurlijk. :wink:  :yes:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Perfect_audio

Citaat van: WimPeu op november 11, 2010, 16:49:17
Ben je bereid om een demo bij mij thuis te geven? Als het echt een verbetering is koop ik hem natuurlijk. :wink:  :yes:

Natuurlijk!
Ik kom regelmatig in Drenthe (overdag doordeweeks) dus ik zou het kunnen inplannen.
Uiteraard kan ik nu alleen de 8033C demonstreren.

Ron
Mooier geluid door akoestiekcorrectie. Als je het niet gelooft, kom dan eens luisteren.

WimPeu

Laat het me maar even weten als de nieuwe S er is. Maken we dan een afspraak.OK?
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Perfect_audio

Mooier geluid door akoestiekcorrectie. Als je het niet gelooft, kom dan eens luisteren.

Stadium III

Zelde als bij RA subs dan

Okeeej weet genoeg thanks !
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Perfect_audio

#7
Citaat van: Stadium III op november 12, 2010, 21:27:48
Zelde als bij RA subs dan

Okeeej weet genoeg thanks !


Ja en nee. Alleen te bestellen via de (officiële) website www.anti-mode.info.
ron


?? Waar komt die tweet link vandaan??
Mooier geluid door akoestiekcorrectie. Als je het niet gelooft, kom dan eens luisteren.

Stadium III

tweet is een app als je de links wilt delen met twitter
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Perfect_audio

Citaat van: WimPeu op november 11, 2010, 16:55:29
Laat het me maar even weten als de nieuwe S er is. Maken we dan een afspraak.OK?

Is goed.
Maarrrr, de kortingsaanbieding loopt slechts tot 20 november......

Ron
Mooier geluid door akoestiekcorrectie. Als je het niet gelooft, kom dan eens luisteren.

Mexicaanse Hond

Citaat van: Perfect_audio op november 14, 2010, 23:13:11
Is goed.
Maarrrr, de kortingsaanbieding loopt slechts tot 20 november......

Ron

Dan ken je Wims onderhandelingskwaliteiten nog niet... :wink:

Perfect_audio

Citaat van: Mexicaanse Hond op november 14, 2010, 23:17:17
Dan ken je Wims onderhandelingskwaliteiten nog niet... :wink:
Mijn onderhandelingskwaliteiten zijn ook nog onbekend.... :-D
Ron
Mooier geluid door akoestiekcorrectie. Als je het niet gelooft, kom dan eens luisteren.

Perfect_audio

Zo, vlak voor Kerst toch nog de nieuwe Anti-Mode 8033S.


Ron
Mooier geluid door akoestiekcorrectie. Als je het niet gelooft, kom dan eens luisteren.