Opeens geen geluid meer met Marantz NR1501

Gestart door Feilo10, november 06, 2010, 21:51:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Feilo10

Hoi allemaal,

mijn Marantz NR1501 speelt opeens geen geluid meer af. Vanmorgen deed hij het nog gewoon en toen ik hem vanavond aan wilde zetten, deed hij het niet meer. Ik ben alle stekkertjes nagelopen en alles zit gewoon op z'n plek.

Herkent iemand dit?  :-(

Whisper.nl

Audio service Elst. ??

Groet Whisper

ps ik durf het haast niet neer te schrijven: de 230 stekker zit er toch wel in he ??
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Feilo10

Hi Whisper,

bedankt voor je reactie.

Ik krijg wel gewoon beeld met alle apparaten, maar geen geluid. Het is net of hij op mute staat  :|

JohnWx

Citaat van: Whisper.nl op november 06, 2010, 21:52:06
Audio service Elst. ??

Groet Whisper

ps ik durf het haast niet neer te schrijven: de 230 stekker zit er toch wel in he ??

Stekker


zit toch zoiets als WiFi of blauwe tand op dat is toch snoerloos
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Stadium III

Staat MUTE idd af?
Verder staan je speakers wel aan ?

Staat de volume niet helemaal dicht ?

Mocht dit allemaal niet baten in de handleiding staat vermeld meestal achterin hoe je het apparaat moet resetten
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Feilo10

#5
De marantz staat niet op mute; volume staat ook niet op nul; de harman kardon speakers kunnen naar mijn weten niet eens uitgeschakeld worden, behalve dan de subwoofer.

Net nog de marantz gereset, haalde niets uit. Verschillende hdmi kabels er opnieuw ingedaan, mocht ook niet baten.

Dus zowel van de Wii, de apple tv en de kpn glasvezel ontvanger heb ik alleen beeld, maar geen geluid.. en juist dat is waar ik deze set voor aangeschaft heb..

Hierbij doe ik een beroep op de Marantz experts, graag jullie hulp in deze!

Owja en ik heb nog het stroom er volledig afgehaald vannacht, van alle aangesloten apparaten, maar ook dat had niet het gewenste resultaat.

Stadium III

Hoor je de eindtrappen inkomen met een klik uit de machine als je hem aanzet ?
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Feilo10

Ja als ik hem inschakel en ook bij het wisselen van source hoor ik de klik.

Stadium III

Dan zou je gewoon geluid moeten hebben

Anders op naar de TD in Elst
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4